Wickedmen Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 goedemiddag mensen ik zit met een probleem ik heb pas een gratis nieuwe domein aangemaakt maar omdat dit mijn eerste keer is en ik niet weet wat ik moet doen vraag ik het jullie dit is het nu en zo moet het er uit zien (niet helemaal natuurlijk he ) met vriendelijke groeten adilovn Reageren
GwnHugo Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 ik zou www.phpbb3.nl gebruiken. Er zit ook nog gratis hosting bij. Maar je kan altijd nog forwarden naar je eigen domein natuurlijk. Er zitten een paar hele mooie templates bij. Precies zo als gtaforum krijg je het niet, maar wel mooi. Reageren
Kryziek Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Met het systeem E107 heb je een hele site + forum. Het is heel makkelijk te beheren. Ik heb het zelf gehad en werkt heel prettig. Reageren
T@rget Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 GTAForum gebruikt een betaalde, aangepast skin geloof ik, dus dat zal je niet lukken je kunt wel het zelfde systeem krijgen denk ik Reageren
Beagle Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Nee, dat is niet waar. GTAForum gebruikt wel een aangepaste skin, maar het is niet betaald. dit is de GTAForum skin, genaamd Blue Beach, en je kan het gratis downloaden. GTAForum heeft het van blauw naar oranje gemaakt, een andere header ofcourse en nog wat aanpassingen. Je hebt wel de IPB forum software nodig voor deze skin, deze is niet gratis. Je kan natuurlijk ook je eigen skin maken voor PHPBB, die daar op lijkt. Bewerkt: 10 augustus 2009 door Beagle Reageren
Wickedmen Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 thnx voor de reacties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.