mootjuh123 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 als ik het op start zie ik als eerst wit beeld dan moet ik ff w8en en dan gaat het filmpje laden en als dat klaar is stopt het spel ineens hoe kan dat kunnen jullie me helpen ik heb echt zin om te spelen op mij pc Mootje Reageren
Velaro Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 als ik het op start zie ik als eerst wit beelddan moet ik ff w8en en dan gaat het filmpje laden en als dat klaar is stopt het spel ineens hoe kan dat kunnen jullie me helpen ik heb echt zin om te spelen op mij pc Mootje Welkom op GTAForum.nl! Zou je even willen zeggen welke videokaart je hebt. Dit kan namelijk de oorzaak van je probleem zijn. Druk in Windows op Start en selecteer Uitvoeren. Voer daar dxdiag in. Bij vista kan je dit doen door naar een map te gaan, en bovenaan, waar de naam van de map staat dxdiag in te voeren. Kies dan het tabblad Beeldscherm en kopieer de informatie over je videokaart. Als je echter zeker weet dat jouw videokaart goed genoeg is moet je je drivers updaten. Maar ook om te weten welke drivers je nodig hebt, moet ik weten welke videokaart hebt. GTA San Andreas vereist ook DirectX 9, die je kan installeren door het te selecteren in het menu als je de DVD insteekt. Reageren
mootjuh123 Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 mijn pc is in het engels maar ik weet niet hoe het heet in het engels kun je het voor me vertalen mootje Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Start -> Run -> vul in dxdiag -> tabblad Display (lijkt me). @ hieronder: Ah, zat in de buurt. Bedankt! Bewerkt: 12 augustus 2009 door VWO-er Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 bijna, je moet bij het tabblad display zijn, ik heb toevallig ook engels dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.