propje400 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Hoi, ik wil opnieuw vragen hoe ik een command maak voor /report. zonder CMDM wat om eerlijk te zijn snap ik daar geen zak van, superbedankt alvast! [EDIT] en idd mosweg zou dah wel tof zijn als ik een /heal command had, maar niet zomaar een, een command als dit, /heal [iD] [AMOUNT] /heal 0 2000 = use a amount between 0-500 /heal 0 5000 = bij speler 0 = propje want heal you for 500$ use /acceptheal zoiets zou ik willen, btw ik kan geen engels xD, ik heb er wel aan naar gezond maar kan het niet vinden op google :S en hoe moet ik een vehicle instellen voor een team, dus dat alleen team rood het kan gebruiken, maar de andere moeten het wel kunnen zien, alvast bedankt! hallo ik heb nog een vraagje, ik heb dit script voor RC public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK) { new Float:x, Float:y, Float:z, vehicle; new vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); if(vehicleID == 0) { GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetVehicleWithinDistance(x, y, z, 20.0, vehicle); if(IsVehicleRcTram(vehicle)) PutPlayerInVehicle(playerid, vehicle, 0); } else if(GetVehicleModel(vehicleID) != D_TRAM && (IsVehicleRcTram(vehicleID) || GetVehicleModel(vehicleID) == RC_CAM)) { GetPlayerPos(playerid, x, y, z); SetPlayerPos(playerid, x+0.5, y, z+1.0); } } } GetVehicleWithinDistance(Float:x1, Float:y1, Float:z1, Float:dist, &veh) { new Float:x2, Float:y2, Float:z2, Float:d; for(new i = 1; i < MAX_VEHICLES; i++) { if(GetVehicleModel(i) > 0) { GetVehiclePos(i, x2, y2, z2); x2 -= x1; y2 -= y1; z2 -= z1; d = x2*x2 + y2*y2 + z2*z2; if(d < dist) { veh = i; dist = d; } } } } IsVehicleRcTram(vehicleid) { switch(GetVehicleModel(vehicleid)) { case D_TRAM, RC_GOBLIN, RC_BARON, RC_BANDIT, RC_RAIDER, RC_TANK: return 1; } return 0; } het probleem is dat als ik eruit ga , ik op de plek terecht kom met mijn speler, maar wat ik wil is dat hij terug naar de plek gaat waar hij erin ging, ik verschillende dingen geprobeerd maar lukte keer op keer niet :S Bewerkt: 11 augustus 2009 door Dutchy3010 Reageren
Crusher!! Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) @post1 Als je de eerste keer geen reacties krijgt, dan kan het zijn dat niemand het antwoord weet. @post2 Zullen we de 2e vraag de volgende keer stellen als de 1e klaar is, anders kan ik hier ook wel 10000vragen in 1 topic tegelijk stellen. EDIT: owja mooie dubbel post! edit2: bij je 2e post new Float:p_v_X, Float:p_v_Y, Float:p_v_Z; GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), p_v_X, p_v_Y, p_v_Z); SetPlayerPos(playerid, p_v_X+0.5, p_v_Y+0.5, p_v_Z+0.5); hiermee zou je tog wat kunnen doen Bewerkt: 11 augustus 2009 door Crusher!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.