Jump to content

[GFX] Mobile Challenge - Stemtopic

Mobile Challenge  

33 leden hebben gestemd

1. 1. Wie heeft volgens jou het mooiste design gemaakt?

• Traser
      2
    • senneken
      7
    • TomHagen
      1
    • Kai-ShockWave
      20
    • Kloep
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Mobile Challenge

Inzendtijd tot 22 augstus!

Tijd om alvast een topic aan te maken want er zijn al een aantal designs binnengekomen. Denk jij kans te maken om winnaar van deze challenge te worden? Ga aan het werk en laat het zien!

In dit topic komen de ontwerpen voor deze challenge te staan en zal na de aangegeven deadline (tot 22 augustus) een poll in dit topic komen waarop jullie kunnen stemmen. Reacties zijn toegestaan tijdens het stemmen.

Je kunt dus nog steeds deelnemen door een design in te zenden naar Jay; of mij!

Voor meer informatie zie Commercial Touch.

Kandidaten:

Deelnemer 1 - Traser

post-1925-1249928673.jpg

Klik hier voor grotere versie.

Deelnemer 2 - senneken

post-1925-1249928700.jpg

Deelnemer 3 - TomHagen

post-1925-1249928741.jpg

Deelnemer 4 - Kai-ShockWave

post-1925-1250598842.jpg

Deelnemer 5 - Kloep

post-1925-1250599065.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst:

Jullie hebben even moeten wachten voordat we van start konden gaan met de stemronde van Mobile Challenge, maar vandaag is het dan eindelijk zover. De deelnemers hebben hun best gedaan een zo aantrekkelijk mogelijk en welgevormd stukje art neer te zetten. Aan jullie de keus één van hen hiermee te kenmerken.

Veel succes!

Stem op je favoriete design doormiddel van een vote in de poll!

Reacties op deelnemers als het stemmen is begonnen mogen gepost worden in dit topic.

Vote tot 9 september!

Geplaatst:

Voor mij is het duidelijk, mjin stem gaat naar Kai-ShockWave. Zijn design oogt gewoon het professioneelst, die van Senneken is best goed maar té blauw. Trasers design is niet echt mijn smaak.

Bij Kai is er een mooie flow tussen de BG en het mobiel zelf, goed werk man ;)

Geplaatst:

Aan de deelnemers, stemmers en leden van de crew:

Ik kreeg gisteren van Jay; een waarschuwing voor het vragen om stemmen tijdens de mobile challenge. Het betreft >>deze post in De Wilde Ganzen<<, waarin ik vraag om op mij te stemmen. Deze post was eerder als grap bedoeld dan als het ronselen van stemmen.

Maar ik begrijp dat ik fout zat en ik aanvaard dan ook mijn straf. Ik dacht overigens zelf dat het niet enkel een waarschuwing ging zijn, maar dat ik ook uit de challenge ging gezet worden. Aangezien dit niet gebeurd is, mijn geweten daarover wat knaagt en ik de challenge liever nog eerlijk zie aflopen, zou ik er zelf graag uitstappen indien dit mogelijk is. Mijn oprechte excuses naar iedereen, maar ik hoop dat nu alles weer in orde is. :)

Nogmaals mijn excuses en vriendelijke groeten,

Senne

Geplaatst:

Ook zonder twijfel stem ik op Kai-Shockwave. Zijn creatie springt er gewoon uit, mooi strak, duidelijk en het contrast is prima. Niet overheersend en het vormt gewoon een mooi geheel :). Hoewel die van senneken ook een prima geheel vormt, is toch de kleur blauw te veel aanwezig en naar mijn mening zijn er wat té veel extra's naast de telefoon in het plaatje verwerkt. Tomhagen die van jou valt mij toch wel tegen, de achtergrond komt wat onscherp over en de focus op de mobiel valt bij jou creatie weg, omdat je deze wat klein in een hoekje hebt geplaatst. De teskt is helaas niet duidelijk leesbaar. Erg jammer want ik weet dat jij prachtige signatures kan maken :) Traser die van jou is aardig gelukt, lekker duidelijk en het effect op de mobiel is erg gaaf ook mooi hoe dat spiegelt op het scherm. Kloep, mooi hoe je het lichteffect op het midden heb geplaatst, het geeft echt de focus op het onderwerp. Alleen vind ik dan de tekst er niet helemaal bij passen, de structuur sluit niet goed aan ten aanzien van het mobieltje..

• 2 weken later...
Geplaatst:

De Mobile Challenge is afgelopen! In deze challenge werd het met de stem duidelijker wie de uiteindelijke winnaar zou worden. Hij is naarmate de datum vorderde alleen maar omhoog gestegen qua stemmen en liet de rest ver achter zich.

De winnaar van Mobile Challenge is geworden: Kai-ShockWave!

Beloning voor de winnaar: 3 punten voor in de Ranking!

Bedankt voor jullie deelname allemaal en natuurlijk de fanatieke stemmers. Jullie maken deze contest tot wat het is.

Houdt het Commercial Touch topic in de gaten voor meer info over de aankomende challenge(s).

p.s. reacties mogen in dit topic worden gepost.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...