peppie132 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 bestaat er ook iets dat je de schade van gta iv in gta sa kan zetten??? Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Nope, niet dat ik weet (CMIIAW). Dan zul je de engine van San Andreas moeten aanpassen, en dat is aardig wat rotwerk. Reageren
peppie132 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 oke dat kan ik niet. dan moet ik maar wachten tot me verjaardag tot ik auto's totaal in de prak kan rijden Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Enne, de politieauto's? Zoals de Enforcer en de Securicar vindt ik in IV heel mooi. Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Enne, de politieauto's?Zoals de Enforcer en de Securicar vindt ik in IV heel mooi. Enne, ben je te lui om zelf op sites te kijken die op de vorige pagina zijn gepost? as ze op die sites niet staan zijn ze er niet Reageren
Dakendak Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Enne, de politieauto's?Zoals de Enforcer en de Securicar vindt ik in IV heel mooi. Enne, ben je te lui om zelf op sites te kijken die op de vorige pagina zijn gepost? as ze op die sites niet staan zijn ze er niet Hey , als iemand dezelfde mening heeft als jou , dan zal hij niet posten ... Als iemand hem wel wilt helpen , dan doet hij dat . Dus , als eht jou niet intresseert , waarom post je dan ? Reageren
Beagle Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Wesley123 heeft gewoon gelijk, als ze niet op de sites staan die eerder gegeven zijn, of als je ze niet kan vinden met Google, dan zijn ze er niet. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Is het mogelijk om te converten van IV naar SA? Reageren
Beagle Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Ja. Je hebt hier de nieuwste Zmodeller voor nodig (importeren van IV modellen) en 3DS Max/Gmax/Zmodeller om het te converteren naar San Andreas (en exporteren). Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Waar kan ik die 2 programma's krijgen? Enne, voor het converten van VC en III naar SA? Reageren
Beagle Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Kan je vinden op Google. Om van III en VC naar x te converteren, heb je dezelfde programma's nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.