Sketch Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Een design waar ik mee bezig ben, het landschap en de auto heb ik niet zelf gemaakt. Bewerkt: 10 augustus 2009 door Sketch Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Veel kunnen we er nog niet op zeggen denk ik hoor. Best terug posten als het volledig klaar is. Reageren
-Stan- Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Is dat grijze een brug ofso? En wat jammer is dat je kan zien dat het gras is gekopieerd. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Is dat grijze een brug ofso? En wat jammer is dat je kan zien dat het gras is gekopieerd. Het zijn bomen. Reageren
7ulian Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Je hebt de auto en het landschap niet zelf gemaakt... wat heb je dan wel zelf gemaakt? En sinds wanneer gaan bomen tot grondniveau? Sorry, maar ik snap niet wat je wilt laten zien met het plaatje. De grond is raar, het gebouw / ding is raar, de auto is wel mooi maar die heb je niet zelf gemaakt. wat wil je laten zien, wat kunnen wij verwachten als hij klaar is? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Hij gaat daar een huis op bouwen, en de auto staat op de plek van de oprit/garage. Is die ook van jou? Bewerkt: 12 augustus 2009 door Forumrunner Reageren
Sketch Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Hij gaat daar een huis op bouwen, en de auto staat op de plek van de oprit/garage. Is die ook van jou? Ja, dat is hem verder uitgewerkt, maar nog steeds niet af. Reageren
-Stan- Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ziet er al beter uit . Wat ik nog zou doen is 3d bomen plaatsen en het huis gedetaileerder maken, bijv. bakstenen of hout voor de muren. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik zou toch de omgeving qua hoogtevershillen enzo eens onder handen nemen. Want linksboven zijn dat precies bergen in een meer en als je dat huis dan ziet dan is dat huis precies 5 km hoog ofzo. En het lijkt ook dat het huis in een plas water staat. Dus probeer je omgeving in contrast met je huis te brengen. Reageren
Sketch Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik zou toch de omgeving qua hoogtevershillen enzo eens onder handen nemen.Want linksboven zijn dat precies bergen in een meer en als je dat huis dan ziet dan is dat huis precies 5 km hoog ofzo. En het lijkt ook dat het huis in een plas water staat. Dus probeer je omgeving in contrast met je huis te brengen. Ik ben nog niet klaar, als het huis af is, maak ik hem wat kleiner, en hij staat ook half op het water. op pilaren ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.