Jump to content

Gta SA & IV


Larshobma

Recommended Posts

Hallo.

Wat zouden jullie ervan vinden dat GTA SAN ANDREAS in gta IV stijl zou zijn dus wel de oude auto's uit IV en SA samen.

Groetjes Lars

Bedoel je een remake van SA in IV-stijl met alle auto's samen?

Dit zou leuk zijn maar gebeurt jammer-genoeg niet :N .

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich wel leuk enzo, maar toch niet exact het zelfde.

Anders ziet alles er zo hetzelfde uit als in SA en dan is het ook niet interesant meer.

En als dat gedaan word dan moet je al een super computer hebben om dat op de pc te kunnen spelen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Daar had ik ook al is een topic over gemaakt. Maar ik zou het wel vet vinden als dat zou gebeuren alleen vind ik dat de map van GTA SA iets te veel natuur heeft en niet zo veel stad.

Ik vind de map van SA veel te klein,

maar ja, dan zou het gewoon veel te zwaar worden,

dit topic is hier niet voor dus zwijg ik hier maar over.

Er zijn wel mods voor dergelijke Grafische verbeteringen.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar had ik ook al is een topic over gemaakt. Maar ik zou het wel vet vinden als dat zou gebeuren alleen vind ik dat de map van GTA SA iets te veel natuur heeft en niet zo veel stad.

Ik vind de map van SA veel te klein,

maar ja, dan zou het gewoon veel te zwaar worden,

dit topic is hier niet voor dus zwijg ik hier maar over.

Er zijn wel mods voor dergelijke Grafische verbeteringen.

Veel te klein? Wtf... wat wil je dan, ook nog de ruimte in ofzo?? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Daar had ik ook al is een topic over gemaakt. Maar ik zou het wel vet vinden als dat zou gebeuren alleen vind ik dat de map van GTA SA iets te veel natuur heeft en niet zo veel stad.

Ik vind de map van SA veel te klein,

maar ja, dan zou het gewoon veel te zwaar worden,

dit topic is hier niet voor dus zwijg ik hier maar over.

Er zijn wel mods voor dergelijke Grafische verbeteringen.

Veel te klein? Wtf... wat wil je dan, ook nog de ruimte in ofzo?? :7

Een map waar je in kan verdwalen, iets wat na 3jaar nog dingen in worden gevonden...

Iets als SA maar groter veel groter, 20op20 ofzo ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel cool zijn en ook alle mogelijkheden van Sa en IV samen dan word het echt een geweldig game. Verder nog dat je zelf knipperlichten kan en ook de snelwegen echt van links inhalen en niet dom door elkaar. En tja een nog veel grote map dat zou wel leuk zijn wat Hearv zei 20 op 20. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo.

Wat zouden jullie ervan vinden dat GTA SAN ANDREAS in gta IV stijl zou zijn dus wel de oude auto's uit IV en SA samen.

Groetjes Lars

Hallo Larshobma,

allereerst welkom op het forum.

Ik denk dat het er niet inzit dat Rockstar Games zelf komt met een GTA IV editie van Grand Theft Auto San Andreas. Dit kun je wel een beetje zelf creëren (op de PC), met behulp van mods die je kunt downloaden, o.a. op GTAGames.nl :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me wel leuk, maar langs de andere kant zou ik graag nog eens een totaal nieuwe stad willen zien, misschien nog eentje met IV graphics, en dan weer eentje beetje zoals III, VC of SA (misschien ook met een andere stad), zodat de zwakkere computers ook nog eens een nieuwe GTA kunnen aanschaffen... Want als ze minder aan de graphics moeten werken, kunnen ze misschien meer aan de gameplay doen, en dat vind ik toch nog ìets belangrijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me wel leuk, maar langs de andere kant zou ik graag nog eens een totaal nieuwe stad willen zien, misschien nog eentje met IV graphics, en dan weer eentje beetje zoals III, VC of SA (misschien ook met een andere stad), zodat de zwakkere computers ook nog eens een nieuwe GTA kunnen aanschaffen... Want als ze minder aan de graphics moeten werken, kunnen ze misschien meer aan de gameplay doen, en dat vind ik toch nog ìets belangrijker.

Idd, met een doorsnee computer is het al onmogelijk GTA IV te spelen. Fijn dat ze hele mooie graphics hebben, maar als niemand een fatsoenlijke computer heeft waarop men GTA kan doen..

Als ze vanaf nu bezig gaan met de gameplay en de details enzo, vind ik het wel best :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel cool zijn en ook alle mogelijkheden van Sa en IV samen dan word het echt een geweldig game. Verder nog dat je zelf knipperlichten kan en ook de snelwegen echt van links inhalen en niet dom door elkaar. En tja een nog veel grote map dat zou wel leuk zijn wat Hearv zei 20 op 20. :eten:

Dat schijnt in de VS normaal te wezen.

Je mag daar ook gwoon rechts inhalen

en met die knipperlichten: wacht ik al sinds GTA III op :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...