Jump to content

Gta SA & IV


Larshobma

Recommended Posts

Ik denk dat Rockstar de concurrentie (als het Saints Row als concurrentie ziet) 100% overtreft als het GTA IV en GTA San Andreas weet te combineren. Alleen boeit het me niet dat de PC-versie dan minder detail krijgt, wij consolespelers betalen namelijk ook een centje extra voor een PS3 of een Xbox360. Sorry, ben een goed mens geworden dus dat moet je maar even uit je hoofd stampen weer.

Ik denk dat Rockstar Games in deze tijd wel aan zijn top is als het goed aangepakt wordt:

  1. Het realisme/detail van GTA IV
  2. De storyline van GTA IV
  3. De mogelijkheden van GTA IV
  4. Het aanbod van GTA IV (qua voertuigen enzo)
  5. Het radio-aanbod van GTA IV
  6. De mogelijkheden van GTA SA
  7. Het aantal missies van GTA SA (desnoods wat meer, raak je nog minder snel uitgespeeld)
  8. De grootte van GTA SA
  9. De verschillende landschappen van GTA SA
  10. Het aanbod van GTA SA
  11. Het radio-aanbod van GTA SA
  12. Knipperlichtopties (niet noodzakelijk, wel leuk)
  13. Verkeer dat je niet als onzichtbaar ziet door tegen je op te rijden
  14. Snelheidsmeters (voor de mensen die zich écht vervelen en gewoon écht netjes willen rijden)
  15. Indien Snelheidsmeters ook de Inside View (denk aan Project Gotham Racing 4, Gran Turismo 5, MC:LA)

Dat komt erop neer dat naar mijn mening de ultieme GTA die op dit moment misschien mogelijk is (misschien ook nog wel niet) als volgt is:

  1. Grote stad, misschien zelfs weer hele staat
  2. Kappermogelijkheid
  3. Voedselnoodzakelijkheid
  4. Tattoeagemogelijkheid
  5. Knipperlichtmogelijkheid
  6. Bowling-, dart- en andere recreatiemogelijkheden
  7. Tuningmogelijkheid
  8. Groter wapenaanbod (combineer gewoon het wapenaanbod van GTA SA met dat van GTA IV)
  9. Maximum snelheid (indien deze misschien véél te hoog is desnoods politie, geeft realisme)
  10. Snelheidsmeters
  11. Detail
  12. Politiesysteem van GTA IV
  13. Storyline net zo goed als die van GTA IV
  14. Storyline ongeveer net zo lang als die van GTA SA
  15. Voertuigaanbod gecombineerd
  16. Meerdere landschappen
  17. Ik typ zo wel verder
  18. <- minder I-tjes

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me wel leuk, maar langs de andere kant zou ik graag nog eens een totaal nieuwe stad willen zien, misschien nog eentje met IV graphics, en dan weer eentje beetje zoals III, VC of SA (misschien ook met een andere stad), zodat de zwakkere computers ook nog eens een nieuwe GTA kunnen aanschaffen... Want als ze minder aan de graphics moeten werken, kunnen ze misschien meer aan de gameplay doen, en dat vind ik toch nog ìets belangrijker.

Idd, met een doorsnee computer is het al onmogelijk GTA IV te spelen. Fijn dat ze hele mooie graphics hebben, maar als niemand een fatsoenlijke computer heeft waarop men GTA kan doen..

Als ze vanaf nu bezig gaan met de gameplay en de details enzo, vind ik het wel best :)

zoiets heet vooruitgang, en als iedereen zoals jullie 2 dacht zaten we nog steeds gta in 2d te spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...