Axelectric_ Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) Ik zit op een server op MTA:SA, ik koop een huis, ik ga het huis binnen, val ik gewoon ff door de grond en nu zit ik in de fucking middle of nowhere want alles is wit en ik zie overal deuren maar ik kan niet bewegen !! Pls help mij Bewerkt: 11 augustus 2009 door vdv_axel Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ooit wel eens rechts-onderin het woordje 'beta' gezien? Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) Enne GTAForum.nl - Het Nederlandse GTA Forum! > Multiplayer > MP: General > San Andreas Multiplayer Ik zie nergens het woordje MTA staan, en dit is al je zoveelste topic over MTA in deze fora. Misschien is het handig om volgende keer in de echte MTA fora je vraag te gaan vragen, daar heb je ook leden die er meer vanaf weten. Bewerkt: 11 augustus 2009 door Remi-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.