Crusher!! Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) [iNC] ClanTags Deze include kan je als extratje gebruiken Info ----------- Deze include geeft automatisch aan wie jij dat wil een ClanTag! Deze kan je ook weer verwijderen! voor dit script voeg je #include <Crushers_ClanTagInc> toe boven aan je script! de functies SetClanTagText(text[]) AddClanTag() RemoveClanTag() SetClanTagText Deze lijn voeg je toe aan OnGameModeInit() bijv, SetClanTagText("hoi");. de tekens '[' en ']' komen automatisch! AddClanTag Als je aan een speler/admin een ClanTag wilt geven bijv, @ login command / OnPlayerSpawn if (AdminLevel[playerid] >= 1) { AddClanTag(playerid); } bij Rcon admins komt het automatisch! RemoveClanTag Als je van een ClanTag geven speler de ClanTag weer wilt verwijderen. kan gebruikt worden met Multi-param voor commands. Download ----------- Eigenservers 24/7: bestand: rarbestand: incbestand: txt(met IE komt ie in je browser) Ander servers: PastebinSolidfiles .rarRapidShare .inc Bewerkt: 11 augustus 2009 door Crusher!! Reageren
mosweg Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Mooi idee. Ik krijg alleen deze errors met de .inc G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(48) : error 029: invalid expression, assumed zero G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(48) : error 001: expected token: ";", but found "return" G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(52) : error 001: expected token: ";", but found "if" G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(52) : error 001: expected token: ";", but found "}" G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(53) : error 001: expected token: ";", but found "}" G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(54) : error 001: expected token: ";", but found "return" Dus de included bevat een paar foutjes. kun je die oplossen, want het lijkt me heel handig voor mijn roleplay server. Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Dat is inderdaad handig als je die foutjes even gaat oplossen Crusher. Maar, om jouw niet te lang te laten wachten mosweg, kan je deze ook zelf wel recht trekken G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(48) : error 029: invalid expression, assumed zero = 2 keer ;; of )) G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(48) : error 001: expected token: ";" = Op de vorige regel, of een stukje eerder een ; vergeten. Die kan je daar zelf neerzetten Verder wel leuk gedaan, alleen heeft je include een van hier tot Tokio een slechte indentitatie En alhoewel ik het niet ervan niet helemaal snap, is het toch wel een leuk idee Alleen heb ik wat aan te merken op dit: AddClanTag()RemoveClanTag() Daar hoord volgens mij nog playerid tussen, omdat ik dit vond in je Include: stock AddClanTag(playerid) Reageren
Crusher!! Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) huh lolz Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase Daar hoord volgens mij nog playerid tussen, omdat ik dit vond in je Include: stock AddClanTag(playerid) niet als je het gebruikt bij multi-param AddClanTag(GiveID) Bewerkt: 15 augustus 2009 door Crusher!! Reageren
mosweg Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik gebruikte hem ook iets anders, /createtag [text] = maak een tag en sla opin .txt /settag = Set de tag voor je naam uit de .txt Reageren
mosweg Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Sorry voor de dubbel-post Ik heb mijn text-tag af. Hij werkt erg handig en hij doet het allemaal in-game: if(strcmp(cmd, "/createtag", true) == 0) { dini_Create(PTAG); format(string,sizeof(string),"%s",cmdtext[11]); dini_Set(PTAG,"[TAG]", string); return 1; } if(strcmp(cmd, "/settag", true) == 0) { if(T[playerid] == 0){ new clantag[64]; strcat(clantag, dini_Get(PTAG, "[TAG]")); format(string,sizeof(string),"[%s]%s",clantag,playername); SetPlayerName(playerid,string); T[playerid] = 1;} else { return 1; } return 1; } if(strcmp(cmd, "/deletetetag", true) == 0) { dini_Remove(PTAG); return 1; } en als extra bij login: if(strcmp(cmd, "/login", true) == 0) { if(dini_Exists(PTAG)) { new clantag[64]; strcat(clantag, dini_Get(PTAG, "[TAG]")); format(string,sizeof(string),"[%s]%s",clantag,playername); SetPlayerName(playerid,string); } return 1; } Zo, nu heb ik hetzelfde alleen dat kun je zelf een tag maken erg handig als er opeens een gang word opgericht. Bewerkt: 12 augustus 2009 door mosweg Reageren
Crusher!! Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) ik zal je niet afzijken maar: als ik een v2 wil vraag ik het wel deal? EDIT: mosweg ooit van deze func gehoord het voorkomt dubbelposts Bewerkt: 15 augustus 2009 door Crusher!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.