Jump to content

[INC] ClanTags


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

[iNC] ClanTags



Deze include kan je als extratje gebruiken

Info

-----------

Deze include geeft automatisch aan wie jij dat wil een ClanTag!

Deze kan je ook weer verwijderen!

voor dit script voeg je

#include <Crushers_ClanTagInc>

toe boven aan je script!

de functies

SetClanTagText(text[])
AddClanTag()
RemoveClanTag()

SetClanTagText

Deze lijn voeg je toe aan OnGameModeInit()

bijv, SetClanTagText("hoi");.

de tekens '[' en ']' komen automatisch!

AddClanTag

Als je aan een speler/admin een ClanTag wilt geven

bijv,

@ login command / OnPlayerSpawn
if (AdminLevel[playerid] >= 1)
{
AddClanTag(playerid);
}

bij Rcon admins komt het automatisch!

RemoveClanTag

Als je van een ClanTag geven speler de ClanTag weer wilt verwijderen.

kan gebruikt worden met Multi-param voor commands.

Download

-----------

Eigenservers 24/7:


bestand: rar
bestand: inc
bestand: txt(met IE komt ie in je browser)

Ander servers:


Pastebin
Solidfiles .rar
RapidShare .inc

Bewerkt: door Crusher!!
Geplaatst:

Mooi idee.

Ik krijg alleen deze errors met de .inc

G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(48) : error 029: invalid expression, assumed zero

G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(48) : error 001: expected token: ";", but found "return"

G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(52) : error 001: expected token: ";", but found "if"

G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(52) : error 001: expected token: ";", but found "}"

G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(53) : error 001: expected token: ";", but found "}"

G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(54) : error 001: expected token: ";", but found "return"

Dus de included bevat een paar foutjes. kun je die oplossen, want het lijkt me heel handig voor mijn roleplay server.

Geplaatst:

Dat is inderdaad handig als je die foutjes even gaat oplossen Crusher. Maar, om jouw niet te lang te laten wachten mosweg, kan je deze ook zelf wel recht trekken :)

G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(48) : error 029: invalid expression, assumed zero = 2 keer ;; of ))

G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(48) : error 001: expected token: ";" = Op de vorige regel, of een stukje eerder een ; vergeten. Die kan je daar zelf neerzetten ;)

Verder wel leuk gedaan, alleen heeft je include een van hier tot Tokio een slechte indentitatie :(

En alhoewel ik het niet ervan niet helemaal snap, is het toch wel een leuk idee ;)

Alleen heb ik wat aan te merken op dit:

AddClanTag()

RemoveClanTag()

Daar hoord volgens mij nog playerid tussen, omdat ik dit vond in je Include:

stock AddClanTag(playerid)

Geplaatst: (bewerkt)

huh lolz

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
Daar hoord volgens mij nog playerid tussen, omdat ik dit vond in je Include:

stock AddClanTag(playerid)

niet als je het gebruikt bij multi-param ;)

AddClanTag(GiveID)

Bewerkt: door Crusher!!
Geplaatst:

Ik gebruikte hem ook iets anders,

/createtag [text] = maak een tag en sla opin .txt

/settag = Set de tag voor je naam uit de .txt

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry voor de dubbel-post

Ik heb mijn text-tag af.

Hij werkt erg handig en hij doet het allemaal in-game:

	if(strcmp(cmd, "/createtag", true) == 0)
{
dini_Create(PTAG);
format(string,sizeof(string),"%s",cmdtext[11]);
dini_Set(PTAG,"[TAG]", string);
return 1;
}
if(strcmp(cmd, "/settag", true) == 0)
{
if(T[playerid] == 0){
new clantag[64];
strcat(clantag, dini_Get(PTAG, "[TAG]"));
format(string,sizeof(string),"[%s]%s",clantag,playername);
SetPlayerName(playerid,string);
T[playerid] = 1;} else { return 1; }
return 1;
}
if(strcmp(cmd, "/deletetetag", true) == 0)
{
dini_Remove(PTAG);
return 1;
}

en als extra bij login:

if(strcmp(cmd, "/login", true) == 0)
{
if(dini_Exists(PTAG))
{
new clantag[64];
strcat(clantag, dini_Get(PTAG, "[TAG]"));
format(string,sizeof(string),"[%s]%s",clantag,playername);
SetPlayerName(playerid,string);
}
return 1;
}

Zo, nu heb ik hetzelfde alleen dat kun je zelf een tag maken erg handig als er opeens een gang word opgericht.

Bewerkt: door mosweg
Geplaatst: (bewerkt)

ik zal je niet afzijken maar: als ik een v2 wil vraag ik het wel ;) deal?

EDIT: mosweg ooit van deze func gehoord het voorkomt dubbelposts ;)

Bewerkt: door Crusher!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...