Gta Bram Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Beste medeforummers, Ik ben eigenlijk wel eens toe aan een nieuwe sig. Zelf kan ik eigenlijk geen goeie sig maken, aangezien ik alleen Paint en Picasa 3 tot mijn beschikking heb. Het is niks met een deadline ofzo, als iemand het wil maken ben ik allang blij. Doe het gewoon op je gemak, en maak gebruik van alle tips die ik hieronder ga geven. Type: Signature Stijl: Actie, voertuigen. Grootte: Maximale grootte. Afbeelding: Mag je zelf weten. Tekst: Mijn naam, en je eigen naam als copyright. Rand: Ja, maar het moet natuurlijk wel passen bij de rest van de sig. Kleuren: Gewoon in kleur. Alvast vriendelijk bedankt, Gta Bram.
SNIPER44 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik heb geprobeerd eentje te maken. Hopelijk bevalt het je. Je wou iets met auto's: [img=http://img200.imageshack.us/img200/9135/gtabram2.jpg]
Nissan Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Zeg Bram, waarom gebruik je eigenlijk geen Gang Sig?
Gta Bram Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 @ Sniper44: Hardstikke bedankt, en hij is heel netjes. Ik ga hem meteen gebruiken. @ Cuban: Hebben we dan gang sigs? Anders wil ik die ook wel dragen maar nu heeft Sniper hier zo zijn best op gedaan dat ik het dan wel lullig vind om ineens een andere sig te dragen.
Recommended Posts