Ophion Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Hallo, ik heb een vraag over waterkoeling. Is het beter om een setje te kopen of zelf de onderdelen los te kopen? Welk setje raden jullie aan? Het moet wel een niet te dure prijs zijn.. Iets van 150 euro. Ik heb een AM2+ socket AMD Phenom x4 Vriendelijk bedankt, Jeroen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Een goede waterkoelingsset kost geld, veel geld. Een echt goede set kost rond de 350 euro, maar je kan ook wel een fatsoenlijke set kopen voor rond de 200 euro. 150 euro is ietwat krap, je kan er wel sets voor kopen, maar die zijn over het algemeen niet echt veel beter dan goede luchtkoeling. Reageren
Ophion Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Kun je misschien ook voorbeelden geven van de sets van 200 euro? Vriendelijk bedankt, Jeroen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Wat wil je allemaal watergekoeld hebben dan? waterkoeling is op ook een vak apart dus ik zou eens eerst heel veel informatie gaan opzoeken op het internet dmv google, www.tweakers.net etc, hier is een leuk topic voor je: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1299124 Reageren
Ophion Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik wil alleen mijn CPU gekoeld hebben, dus dat scheelt ook weer in kosten. >Dit< leek mij wel een redelijk setje, is dit goed om mijn CPU goed te koelen? Bedankt voor het linkje! Groetjes Jeroen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.