DeaQoN Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik heb GTA SA, VC en III nog liggen voor op de xbox, maar het schijnt dat je deze ook op XBOX360 kan spelen? hoe kan je dit doen en voor installaties moet je daar voor instaleren? Alvast bedankt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Je kan ze downloaden via je xbox 360 maar dan moet je eerst Microsoft Points betalen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeaQoN Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 ok, en dat is de enige manier? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Je kan ze downloaden via je xbox 360 maar dan moet je eerst Microsoft Points betalen. Dat kan helemaal niet. Dit kan alleen met GTA SA en is bovendien absoluut niet aan te raden, aangezien je die games gewoon in je 360 kunt stoppen. Kortom: Je hoeft niets te betalen en kunt ze gewoon op je 360 spelen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Je kan ze downloaden via je xbox 360 maar dan moet je eerst Microsoft Points betalen. Dat kan helemaal niet. Dit kan alleen met GTA SA en is bovendien absoluut niet aan te raden, aangezien je die games gewoon in je 360 kunt stoppen. Kortom: Je hoeft niets te betalen en kunt ze gewoon op je 360 spelen. Oh.... dat wist ik niet eens . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Het kan wel zijn dat je de backwards compatibility update moet downloaden, om het werkende te krijgen. Om deze update te installeren heb je wel een HDD nodig, maar je kan dan wl een hele zooi oude Xbox spellen op je 360 spelen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Het kan wel zijn dat je de backwards compatibility update moet downloaden, om het werkende te krijgen. Om deze update te installeren heb je wel een HDD nodig, maar je kan dan wl een hele zooi oude Xbox spellen op je 360 spelen. Duurt dat downloaden lang dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 dit is nieuw voor mij!!! Speel al 3 jaar xbox 360 en heb ut ook wel eens geprobeerd maar mij lukte het niet. De xbox geeft dan een foutmelding. Waar kan je dan die update krijgen????? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Die update krijg je normaal gesproken als je verbinding maakt met het internet, maar je hebt wel een HDD nodig. Ik heb een Xbox 360 elite en daar lukt het allemaal wel makkelijk op . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Die update krijg je normaal gesproken als je verbinding maakt met het internet, maar je hebt wel een HDD nodig. Ik heb een Xbox 360 elite en daar lukt het allemaal wel makkelijk op . Ik heb ook een Elite met dus 120gb en Xbox Live en ik krijg dan geen update, alleen een foutmelding dat het niet wil. heb daarom ook GTA SA gedownload. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 GTA SA wás volgens mij sowieso wél backwards compatible. Maar sinds ze GTA SA aanbieden op Marketplace heeft Microsoft deze optie er waarschijnlijk uitgehaald. Vice City zou je ook moeten kunnen spelen mits je de update installeert. Eerdere GTA's dan Vice City zijn niet backwards compatible gemaakt. Op deze pagina van www.xbox.com vindt je een complete lijst van alle xbox-games die compatible zijn voor de xbox360. Zoals je ziet, SA en VC staan ertussen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 GTA SA wás volgens mij sowieso wél backwards compatible. Maar sinds ze GTA SA aanbieden op Marketplace heeft Microsoft deze optie er waarschijnlijk uitgehaald. Vice City zou je ook moeten kunnen spelen mits je de update installeert.Eerdere GTA's dan Vice City zijn niet backwards compatible gemaakt. Op deze pagina van www.xbox.com vindt je een complete lijst van alle xbox-games die compatible zijn voor de xbox360. Zoals je ziet, SA en VC staan ertussen! aha!!! Ik probeerde dus DTM Racedriver 3 en NFS Carbon en die staan niet op de lijst. Ging er dus vanuit dat SA ook niet werkte. Zonde van m'n geld dus majah... doe je niks meer aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Ja, een topic over SA, VC en III hoort echt in GTA IV subforum. Ik denk dat je dit het beste kunt vragen in het xbox360 topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=30835 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts