Jump to content

Gang Rancher XL

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen,

Hierbij breng ik een van de GLD voertuigen uit. Het plaatje spreekt voor zich.

De body is geconverteerd uit GTA Vice City Stories, ik heb er 3d vering en nieuwe wielen onder gezet. Verder heb ik de body ERG verbeterd, high poly gemaakt.

Met deze wagen rijdt je gemakkelijk over hoge rotsen heen!

Oordeel pas over hoe low poly hij eruit ziet tot je hem zelf hebt getest, hij lijkt op het plaatje inderdaad low poly.

0ba2c623.png

Features:

-Werkende, erg gedetaileerde 3d vering

-3d banden profiel

-SA lichten

-SA nummerplaten

-SA style vehicle damage

-Extra's(dakrails en treeplanken)

-28768 polygons

-37091 poly's inclusief damage, shadow, chassis_vlo, collision, enzovoort

-7222 poly's per wiel!!

Download:

Download hem hier!

Houd dit forum in de gaten voor nog meer auto mods binnenkort!

Enjoy!

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Het eerste woord dat in me opkomt als ik de pic zie is 'beest'. :D Lijkt me erg leuk om daarmee over auto's te scheuren, of rustig mee te offroaden. En 37000 polies, da's meer dan het dubbele van de auto's in GTA IV. :bonk:

Verrie nice, ga ik zeker 'ns uitproberen. :Y

Geplaatst:

Oeh, leuk, nu kunnen we eindelijk wat meer van Mythbuster's auto collectie zien :D Hij ziet er goed uit, weinig op aan te merken. Wat ik van het plaatje zie is dat de velgen misschien een beetje te licht zijn, maar ik ga 'm er even in zetten en kijken hoe het precies valt (stilstaand beeld kan altijd anders zijn dan ingame). De SA stijl is wel heel goed gedaan, hij past precies bij de andere.

KUTGW :tu:

Geplaatst:

Bedankt allebei! De rest van mijn 'auto collectie' blijft nog even een verrassing, ik hoop binnenkort nog iets te releasen, alleen ik wacht even tot het GLD team daar wat meer mee akkoord gaat.

Geplaatst:

Mooie wagen, maar converts zijn toch verboden op dit forum? Anyways, als ik hoor dat er zoveel poly's inzitten, bespaar ik me al de download..[Kijkt sip naar z'n laptop waar een zwakke videochip inzit..:-(] Keep it up, want hij ziet er echt mooi uit. :)

Geplaatst:

Bedankt, zo super high poly is de auto nou ook weer niet, ik weet zeker dat je laptop het wel aan kan, want mijn oude pc kon hem ook aan en dat was ook een prul eigenlijk. Als je laptop GTA SA aankan, kun je deze auto ook aan, want mijn oude pc kon ook super high poly mods aan die véél meer high poly waren dan deze jeep...

En jawel dat slaat wel ergens op. Game producenten hebben aangegeven dat zij hun models niet in een spel van een andere gameproducent willen. EA vind het niet leuk als zij hun Lamborghini in GTA zien als mod, en Rockstar vind het niet leuk om hun GTA IV Infernus in een Need for Speed te zien als mod. Het forum helpt hen daarmee door dat soort conversies te verbieden. Rockstar vind het niet erg als een auto van een GTA via een mod in een andere GTA gezet wordt.

Aha, dankje voor de info. :) Ik ga nu ff die mod installeren.

Edit: Er staat in de readme dat ik de lijn van policevg moet vervangen door die van jou, maar ik vind helemaal nergens policevg? :?

Edit2: Wat bedoel je nu met copcarvg en policevg? Het verving toch de Rancher? :?

Edit3: Ik heb policevg en copcarvg niet genoemn, maar rancher. Hij doet het, maar lagt nogal, dat ligt aan m'n laptop. Mooie mod! :)

Bewerkt: door MegaPilot

Potver, ik heb die readme al wel 3 keer aangepast. xD Ik had een readme gemaakt voor een auto, en deze even omgeschreven voor de Rancher, maar de eerste keer was hij niet goed opgeslagen en moest ik het opnieuw doen. Kennelijk klopt het nu nog niet. Ik zal hem nog eens aanpassen! Bedankt voor het melden!!!

EDIT: Aangepast! :) Nogmaals bedankt voor het melden.

Bewerkt: door Mythbuster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...