Jump to content

SA Uitgespeelt! :D

Recommended Posts

Geplaatst:

Jaa, ben weer 1/2 week bezig geweest met een new game en heb SA uitgespeelt _O_

Deze savegame wil ik met jullie delen omdat dit m'n 10e uitgespeelde savegame is.

Als cadeau heb ik wat verassings auto's in de garage gezet.

Veel plezier! :cya:

GTASAsf8.b

Geplaatst: (bewerkt)

Van harte, maar ik er zijn al zoveel 100% savegames op internet en in de Download Database, dus vind ik dit niet echt een toevoeging waard. Je kan in de Download Database zetten, aangezien daar meer mensen kijken voor een 100% savegame. Overigens vermeld je niet voor welke versie dit is van het spel.

ben weer 1/2 week bezig geweest

Niks te doen gehad in deze dagen? :puh:

Bewerkt: door Jesperkaj
Van harte, maar ik er zijn al zoveel 100% savegames op internet en in de Download Database, dus vind ik dit niet echt een toevoeging waard. Je kan in de Download Database zetten, aangezien daar meer mensen kijken voor een 100% savegame. Overigens vermeld je niet voor welke versie dit is van het spel.
ben weer 1/2 week bezig geweest

Niks te doen gehad in deze dagen? :puh:

Ik heb gesaved op GTA SA V1, maar ik heb dit niet speciaal voor op internet gedaan, gwn omat ik idd nix te doen had :puh: Maar kdacht, me 10e savegame... tjah xD

Ben immers nu weer een nieuwe savegame begonnen, ben bijna bij San Fierro missions xD.

Ik vind de story gwn prachtig :)

Bewerkt: door coolnniek9

Heb je alleen de Storyline uitgespeeld of helemaal voor 100%. En wat voor auto's heb je in garage staan. Unieke auto's of gewoon normale anders heb je er wel wat aan voor mensen die graag unieke auto's verzamelen.

Edit: Ow niet goed gelezen 100% dus.

Bewerkt: door Zaahed
Geplaatst:
Heb je alleen de Storyline uitgespeeld of helemaal voor 100%. En wat voor auto's heb je in garage staan. Unieke auto's of gewoon normale anders heb je er wel wat aan voor mensen die graag unieke auto's verzamelen.

Edit: Ow niet goed gelezen 100% dus.

Tuned auto's.

Als ik 't uit me gedachten goed heb Sultan, Solair en Stratum allemaal tuned.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...