Zero-two Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Wie wil meehelpen? De eerste twee worden gekozen. Wat heb je nodig? Kennis over VCS Unique stunt jumps. PSP met cheatdevice. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik heb kennis, een PSP maar geen Cheatdevice . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik heb kennis, een PSP maar geen Cheatdevice . Laat dat eerste maar weg Cuban , maar Zero-two(Basi08)? Ik denk dat Cuban het lidmaatschapaanvraag-gedeelte even heeft gesloten niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zero-two Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb kennis, een PSP maar geen Cheatdevice . Dan kun je wel meedoen, maar de screenshots moet iemand anders maken. We hebben nog 1 iemand nodig die screenshots kan maken. Geintresseerden? Sorry voor de dubbelpost ik dacht dat ik op de bericht hierboven /\ op bewerk had geklikt maar ik klikte per ongelijk op reageer. >>> Door ASPHALT: Geen probleem.. <<< Bewerkt: 11 augustus 2009 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 We hebben nog 1 iemand nodig die screenshots kan maken. Geintresseerden?Sorry voor de dubbelpost ik dacht dat ik op de bericht hierboven /\ op bewerk had geklikt maar ik klikte per ongelijk op reageer. Ik heb PS2, dus groter beeld voor screenshots, maar mooi zullen ze niet zijn hoor . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.