-Stan- Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik vind hem een beetje vaag. Ik zie op de achtergrond een paar blokjes en de bal vervaagd een beetje aan een kant en de linkerkant van het plaatje is heel anders dan de rechterkant. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) Ik vind hem een beetje vaag. Ik zie op de achtergrond een paar blokjes en de bal vervaagd een beetje aan een kant en de linkerkant van het plaatje is heel anders dan de rechterkant. Wat heb ik aan deze rate? Geen tips verder? Je hebt enkele aanmerkingen over mijn signature, maar je zegt niet hoe ik ze zou kunnen verbeteren. Rate de volgende keer dus met goede aanmerkingen. Bewerkt: 11 augustus 2009 door Jesperkaj Reageren
-Stan- Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Oke tips dan maar. De volgende keer zou ik de linkerkant en de rechterkant zo maken dat ze bij elkaar passen en zorgen dat er geen blokjes op de achtergrond staan. Reageren
.Levi. Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik zal je eens vertellen wat ik van je signature vind. Als ik eerlijk moet zijn en dat ben ik altijd als het gaat om rate, dan is je signature naar mijn mening iets wat te rommelig in het geheel. Ik ben bang dat je her en der net even te ver bent gegaan met effecten e.d. Ik geloof best dat je render erg mooi is, maar je hebt haar te donker gemaakt wat niet mooi matcht met de achtergrond. Je hebt teveel effecten op de achtergrond staan waardoor je render er niet meer bij past. Had het daar iets rustiger gehouden dan had het beter gestaan. De bal die zee vasthoudt is teveel gesmudged en valt direct op bij zo'n lichte achtergrond, wat helaas bij mij niet als positief opvalt. Ik raad je aan meer rust te houden in je signature en probeer effecten met je render te laten matchen zodat je geen ingewikkelde vormen krijgt. Probeer daarnaast ook het verschil van licht en donker goed te plaatsen. Als je de contrast van de achtergrond iets hoger zet dan zal je achtergrond al een stuk beter matchen. Veel succes verder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.