NandroDavids Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Geachte Forumleden, Het is weer zo'n dag om even heel nostalgisch bezig te zijn en dus heb ik de geweldige game Death Rally weer even uit de kast gehaald. Vroeger heeft deze game heel wat uurtjes van plezier opgeleverd en 't was de bedoeling om dat ook nu weer te hebben...alleen, ik krijg een foutmelding als ik 'm wil installeren: You do not have enough memory on this computer to install Death Rally.You must have an 8Mb machine to install and play this game. Beetje vreemd, want ik kan me herinneren deze game nog op m'n huidige pc te hebben gespeeld. Iemand enig idee waar 't aan ligt en hoe ik 't kan verhelpen? Mijn dank zou groot zijn, want als je eenmaal besluit zo'n spel weer te gaan spelen, móet je 'm ook echt spelen... Reageren
Rullez Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik heb op Google deze pagina gevonden met een patch. En in de tekst onder de patch staat die error van 8mb. Dus download en installeer de patch en kijk wat hij doet. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik heb op Google deze pagina gevonden met een patch. En in de tekst onder de patch staat die error van 8mb. Dus download en installeer de patch en kijk wat hij doet. Nu doet de game het in ieder geval wel...alleen enkel zonder geluid, aangezien ik geen flauw idee heb hoe ik die instellingen moet zetten. Iemand nog enig idee hiervoor? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Laatste driver voor je geluidskaart geïnstalleerd? Zoniet, download dit programma, scan ermee en kijk of er een driver tussenzit voor je geluidskaart.P.S.: Bij de setup GOED OPLETTEN, je moet uitvinken dat je die virusscanner die erbij zit installeert. Reageren
Rullez Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik heb dit gevonden, helpt dit niet zoek dan even op Google onder de text 'Death Rally sound problem' . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.