Traser Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Is er een mod waarmee je je auto uit kan zetten? ( motor ) En ik bedoel niet de mod dat je ook Benzine hebt, maar Alleen het Motor stuk. -Traser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Tot nu toe nog niet gezien maar ik zal wel even verder zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 In het officiele spel kan je je motor ook uitzetten. Wanneer je in de auto zit, moet je de knop ingedrukt houden waarmee je uitstapt. Je lichten zullen uitgaan en je hoort de motor stoppen. Playstation 3: (Ingedrukt houden) XBOX 360: (Ingedrukt houden) PC: F (Alleen weet ik niet of je hierbij een extra toets moet gebruiken of dat je deze ook lang ingedrukt moet houden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 In het officiele spel kan je je motor ook uitzetten. Wanneer je in de auto zit, moet je de knop ingedrukt houden waarmee je uitstapt. Je lichten zullen uitgaan en je hoort de motor stoppen.Playstation 3: (Ingedrukt houden) XBOX 360: (Ingedrukt houden) PC: F (Alleen weet ik niet of je hierbij een extra toets moet gebruiken of dat je deze ook lang ingedrukt moet houden) F gewoon lang inhouden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Traser Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 In het officiele spel kan je je motor ook uitzetten. Wanneer je in de auto zit, moet je de knop ingedrukt houden waarmee je uitstapt. Je lichten zullen uitgaan en je hoort de motor stoppen.Playstation 3: (Ingedrukt houden) XBOX 360: (Ingedrukt houden) PC: F (Alleen weet ik niet of je hierbij een extra toets moet gebruiken of dat je deze ook lang ingedrukt moet houden) Als ik hem inhoud stapt hij toch ook gewoon uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Traser Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 In het officiele spel kan je je motor ook uitzetten. Wanneer je in de auto zit, moet je de knop ingedrukt houden waarmee je uitstapt. Je lichten zullen uitgaan en je hoort de motor stoppen.Playstation 3: (Ingedrukt houden) XBOX 360: (Ingedrukt houden) PC: F (Alleen weet ik niet of je hierbij een extra toets moet gebruiken of dat je deze ook lang ingedrukt moet houden) F gewoon lang inhouden. Maar ik bedoel, dat als je in de auto zit, je dan de motor kan uitzetten,. ( zodat je er wel in blijft ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Dat kan met simple trainer 3.9. Alleen wordt je motor op een rare manier uitgeschakeld: hij gaat namelijk roken. Dus eigenlijk maak je je auto zo kapot dat de motor stilvalt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 De simple native trainer kan je hier vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.