Mark.. Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Voor de mensen die TLAD spelen en deze hebben uitgespeeld na de laatste missie... Als het goed is kan je na de laatste missie het clubhuis niet meer binnen, omdat deze is afgebrand. De deuren kunnen hierdoor niet meer open. Ik heb per ongeluk een manier gevonden om het clubhuis weer binnen te komen! Het is de bedoeling op het clubhuis te komen: Je kan vlakbij het clubhuis zo'n hele smalle donkerbruine trap gebruiken, of je gebruikt een helicopter. Als je op het dak bent moet je ongeveer op dit punt staan... een beetje rondwandelen en er komt vanzelf te staan: "Press LB to watch the TV." (Dat is natuurlijk de TV die binnen staat ) Ga TV kijken... Stop weer met TV kijken (LB knop)... en je bent getransporteerd in 't Clubhuis! Het enige nadeel is dat je er met geen mogelijkheid meer uitkomt...! Reageren
Nissan Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik heb het eens getest en het werkt . Heel goed gevonden :tu. Ik vond het in het begin altijd leuk om in het clubhuis met m'n vrienden te kaarten en armpje te drukken enzo, daarom heb ik daar een apparte savegame voor . Goed gevonden, want je kan alleen in het Clubhuis van The Lost tv kijken . Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Was al een tijdje bekend maar goed dat je hem zelf hebt gevonden. Reageren
Nissan Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Als het al bekend was, waarom had dan niemand er EERDER een topic over gemaakt? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Als het al bekend was, waarom had dan niemand er EERDER een topic over gemaakt? Omdat topics vaak gemaakt worden door mensen als ze het zelf hebben gevonden, de bekendheid was groot genoeg dat het geen topic nodig had of zoiets. Reageren
Nissan Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Als zoveel mensen het weten, zou ik er een van zijn, aangezien ik van zo'nbeetje alle Glitches en Bugs op de hoogte ben. Meerendeel door ons eigen topic daarover . Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Zoek maar eens op op Youtube: TLAD Savehouse Glitch. Reageren
Nissan Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Das een Noorwegenaar. Ik bedoel hier op 't Forum, slimpie . Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ook hier was deze glitch allang bekend, en uitgebreid gepost in het Glitches & Bugs... Ik heb hem zelf gemaakt namelijk. Maar bij deze zal ik de video even toevoegen: Reageren
sanvice Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 wel grappig je zij dat je er niet meer in kunt omdat het is afgebrand maar de tv doet het wel on: goed gevonden is mij nooit opgevallen heb het geprobeerd en echt gaaf :tu: :tu: :tu: :tu: Reageren
Faenty. Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 ik wil niet vervelend doen maar als ik jouw was zou ik ff een spoiler erop zetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.