Jump to content

Glitch in The Lost And Damned


Mark..

Recommended Posts

Voor de mensen die TLAD spelen en deze hebben uitgespeeld na de laatste missie... :)

Als het goed is kan je na de laatste missie het clubhuis niet meer binnen, omdat deze is afgebrand. De deuren kunnen hierdoor niet meer open. Ik heb per ongeluk een manier gevonden om het clubhuis weer binnen te komen! :D

Het is de bedoeling op het clubhuis te komen: Je kan vlakbij het clubhuis zo'n hele smalle donkerbruine trap gebruiken, of je gebruikt een helicopter.

Als je op het dak bent moet je ongeveer op dit punt staan... een beetje rondwandelen en er komt vanzelf te staan: "Press LB to watch the TV." (Dat is natuurlijk de TV die binnen staat ;) )

Ga TV kijken... Stop weer met TV kijken (LB knop)... en je bent getransporteerd in 't Clubhuis!

Het enige nadeel is dat je er met geen mogelijkheid meer uitkomt...! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het eens getest en het werkt :tu: . Heel goed gevonden :tu. Ik vond het in het begin altijd leuk om in het clubhuis met m'n vrienden te kaarten en armpje te drukken enzo, daarom heb ik daar een apparte savegame voor :tu: . Goed gevonden, want je kan alleen in het Clubhuis van The Lost tv kijken :7.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...