Jump to content

Casemod: Djmaddox


Djmaddox

Recommended Posts

alle bier en alle cola en chocomelk kratjes zijn al gemaakt maar blijft altijd wel leuk te zien om er alles in kwijt te raken zonder dat ze uitbranden :puh: of kortsluiting krijgt , omdat alles in 1 kleine ruimte zit.

Link to comment
Delen op andere websites

alle bier en alle cola en chocomelk kratjes zijn al gemaakt maar blijft altijd wel leuk te zien om er alles in kwijt te raken zonder dat ze uitbranden :puh: of kortsluiting krijgt , omdat alles in 1 kleine ruimte zit.

Qua ruimte valt het nog wel mee want als je de racks voor je hdd en dvd ziet hoeveel ruimte die in je case inneemt dan valt het in mijn ogen nog mee :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Update!!

We hebben gister een testrondje gedraaid, Hij deed het perfect! Alleen even een OS op de HDD zetten en hij doet het. :)

100_2157.jpg

Er ligt een tweede PC naast want uit die PC hadden we even de aan-knop nodig. :7

Wat we nog moeten doen:

1. Fans bestellen en installeren.

2. De aan-knop installeren.

3. Voeding vastmaken.

4. DVD Drive fatsoenlijk vastmaken met een steuntje.

5. Gat voor de videokaart aan de achterkant maken.

6. Acrylplaat bovenop bevestigen.

7. De DVD drive helemaal verven.

Binnenkort komt er weer een nieuwe update!

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe update!!

Hij is nu bijna af, we moeten alleen nog het steuntje van de voeding aan de achterkant rood verven en een aan-knop installeren en fans bestellen en monteren. Acrylplaat is nog niet zeker want we weten nog niet hoe het dan met de airflow zal gaan.

Hier de foto's:

Gat voor de videokaart+Mobo:

100_2164.jpg

Steuntje voor de voeding die nog niet geverft is en gemaakt is uit een oude drivebay(:7):

100_2165.jpg

Voeding in het steuntje:

100_2166.jpg

De voeding aan de achterkant in het steuntje:

100_2167.jpg

Gat voor de voeding:

100_2168.jpg

De fan van de voeding geverft:

100_2169.jpg

Voedinghouder in positie gewurmt:

100_2170.jpg

Voeding in de houder(Ja, het ziet er brak uit maar hij zit goed vast met 7 schroeven. :7):

100_2171.jpg

Binnenkant met de rood geverfde DVD-Drive:

100_2172.jpg

Een globaal zicht van het hele systeem(Ja, we moeten nog cablemanagementen):

100_2176.jpg

Wat we nog moeten doen:

1. Fans bestellen en installeren.

2. De aan-knop installeren.

3. Voeding vastmaken.

4. DVD Drive fatsoenlijk vastmaken met een steuntje.

5. Gat voor de videokaart aan de achterkant maken.

6. Acrylplaat bovenop bevestigen.

7. De DVD drive helemaal verven.

We zullen weer een update plaatsen als we weer gevorderd zijn met de case en in de volgende update zullen we een foto plaatsen van de casemod waar we dan mee bezig zijn.

Als er nog ideeen zijn voor onze volgende casemod, laat het dan weten!

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar ik vind het idee leuk, maar de afwerking is bagger. Alle randen in het kratje zijn niet mooi afgewerkt, het houdertje van de voeding is echt compleet kansloos, en hangt bovendien scheef in de krat. Mijn eerste indruk is helaas dat ik de mod niet mooi vind. Ik weet dat het je eerste keer is maar ik ga hem er niet mooier van vinden

Ik ben benieuwd hoe je de cabels weg gaat werken, lijkt mij toch zo op het eerste gezicht een onmogelijke opgave.

Maar veel succes nog, misschien word het een top krat. Veras me.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar ik vind het idee leuk, maar de afwerking is bagger. Alle randen in het kratje zijn niet mooi afgewerkt, het houdertje van de voeding is echt compleet kansloos, en hangt bovendien scheef in de krat. Mijn eerste indruk is helaas dat ik de mod niet mooi vind. Ik weet dat het je eerste keer is maar ik ga hem er niet mooier van vinden

Ik ben benieuwd hoe je de cabels weg gaat werken, lijkt mij toch zo op het eerste gezicht een onmogelijke opgave.

Maar veel succes nog, misschien word het een top krat. Veras me.

Ik ga hierin volledig mee met Sprunk, het ziet er niet echt goed uit... Het zou in ieder geval een stuk netter kunnen. Jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er nog ideeen zijn voor onze volgende casemod, laat het dan weten!

hmmm, pc in een stofzuiger case misschien? XD ('t was het eerste waar ik op kon komen ^^)

btw: ziet er leuk uit. En voor de cable management, is niet moeilijk hoor, gewoon de bovenkant van die holle driehoekig gevormde dingen aan de binnenkant van het krat, daar kan je gemakkelijk alle kabels in kwijt als je de koppen ervan effe ervan doet

Bewerkt: door Mr. Psycho
Link to comment
Delen op andere websites

Als er nog ideeen zijn voor onze volgende casemod, laat het dan weten!

hmmm, pc in een stofzuiger case misschien? XD ('t was het eerste waar ik op kon komen ^^)

Jaa, en dan de meest luidrustige ventilatoren gebruiken die er maar zijn!

Ik vind dit kratje een leuk idee, ook al is het al eerder gedaan (maargoed, je had er zelf nog niet zo-eentje, en het is vast erg leuk om te maken, dus wat boeit het 0_0 )

Maar ik ben het er helaas ook mee eens dat de afwerking wel beter kon (bijvoorbeeld zonde dat je door het amstel-logo hebt gezaagd :N ) Zou trouwens leuk zijn als je er plexiglas bovenop doet, met rode ledjes aan de zijkant en dan graferen (als dat lukt), dat zou mij echt geweldig lijken :D

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...