Woodzi Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) Je kent Eddie Low wel, de gestoorde serie-moordenaar die je als custom character ontmoet. Deze Eddie Low lijkt verdacht veel op Kevin Bacon in de film Murder in First. 1) Ze lijken op elkaar: Kevin Bacon Eddie Low ( het grappige is dat ze ook allebei dezelfde kleren aanhebben) 2) In de film heeft Kevin iemand vermoord, werd hij in Alcatraz opgesloten en werd hij gek. 3) Net als Eddie stelt Kevin in de film zeer rare vragen. 4) Ze doen allebei redelijk raar (ze zijn gek) Bewerkt: 11 augustus 2009 door Woodzi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brechti Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Je kent Eddie Low wel, de gestoorde serie-moordenaar die je als custom character ontmoet.Deze Eddie Low lijkt verdacht veel op Kevin Bacon in de film Murder in First. 1) Ze lijken op elkaar: http://content7.flixster.com/photo/11/05/73/11057365_gal.jpg Kevin Bacon ( het grappige is dat ze ook allebei dezelfde kleren aanhebben) 2) In de film heeft Kevin iemand vermoord, werd hij in Alcatraz opgesloten en werd hij gek. 3) Net als Eddie stelt Kevin in de film zeer rare vragen. 4) Ze doen allebei redelijk raar (ze zijn gek) ja this waar ze lijken f*king goed op elkaar,goed gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Vind je? ik vind Eddie Low wel wat jonger lijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woodzi Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Vind je? ik vind Eddie Low wel wat jonger lijken. Ik heb er afbeelding van Eddie bijgezet. Eddie is mischien inderdaad wat jonger maar: zelfde kapsel, zelfde kleren, allebei gestoord,... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Goed gevonden . Nu hebben we nog iets dat verwijst naar een filmkarakter . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Ze lijken inderdaad veel op elkaar, qua uiterlijk dan. Ik heb de film niet gezien, dus over het innerlijk kan ik niet meepraten, maar iig: Goed gevonden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Ze hebben gelijkenissen, maar is niet zonder twijfel gebaseerd op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Ze hebben gelijkenissen,maar is niet zonder twijfel gebaseerd op. Ik weet niet hoor. Zoveel gelijkenissen, net hetzelfde met Niko en dat film personage die leken ook hard op elkaar. Das dan toch wel veel toeval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 als 2 druppels water Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 het past precies,ook zon nare blik uit de ogen,net als eddie Greets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grovemember Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2009 lijkt just op die gast,goed gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 (bewerkt) Sorry voor de late post maar bij mij werkt het plaatje van Kevin Bacon niet, volgens mij is de link down? Edit: Sorry had de pagina moeten refreshen Hij lijkt er inderdaad erg veel op! Goed gevonden! Bewerkt: 25 oktober 2009 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 netjes gevonden. hoe wist je van die seriemoordenaar af dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 Dat zegt ie net, hij herkende hem uit een film . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2009 Dat zegt ie net, hij herkende hem uit een film . ooh had ik dan niet goed gelezen maar ik zeg het nog maar een keer goed gevonden want ze lijken echt op elkaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.