Jump to content

Mn eerste sketchup huisje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

zelf gemaakt :puh:

binnenkort probeer ik het ingame te zetten dus meer volgt!

V2: van alles beter!

De auto, de voordeur en de garage deur zijn van de downloadbase!

V2.5:

nu is er een begin van de ramen, is er een straatje, een jacuzi op het dak terras enz.

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Ik vind je huisje erg kaal. Maak er nog wat ramen bij, zet een schoorsteen op het dak en kleur het een beetje op met kleuren. Dan zou het een stuk mooier zijn dan wat er nu staat. Maar het is een begin. ;)

Geplaatst:
Ik vind je huisje erg kaal. Maak er nog wat ramen bij, zet een schoorsteen op het dak en kleur het een beetje op met kleuren. Dan zou het een stuk mooier zijn dan wat er nu staat. Maar het is een begin. ;)

en nu???

Geplaatst:

Ik vond dat witte hout mooier. In ieder geval zijn er nog te weinig ramen. Misschien nog wat extra vorm in het huis, mijn huis is in ieder geval niet een grote doos :puh:

Geplaatst:

Ik vind echt dat het er goed uit ziet. Het is nog niet perfect, maar met het dakterras enzo, het gaat maar om het idee. Het is inderdaad nog een beetje kaal, misschien nog een raam boven het middelste raam, aan de voorkant, en nog een raam boven de voordeur. Misschien nog een boompje, wat plantjes, en ik zou misschien ook wat ligstoelen op het dakterras zetten. Misschien kan je er nog een dakkapel op zetten, en misschien nog wat van die kleine dingetjes, zoals een deurbel of een huisnummer ofzo. Kan je eigenlijk ook in het huis, of wordt het gewoon een random huisje waar je niet in kan? KUTGW!

Groeten,

Gta Bram.

Geplaatst:

Weet je dat een jacuzi vol met water heel zwaar is.. En dat die nouwelijks op een face van 1 pixel breed kan staan? Nouw moet wel realistisch blijven he, daarom moet je in de garage palen hebben om het te verstevigen, met het gewicht kan het dak van de garage doorkrakken. En dat is niet gezond voor de auto's die in je garage staan. En meestal zet je geen jacuzi op een dag, maar in je tuin.

Dank u, dank u.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...