cilic Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 hey iedereen ik heb een kleine vraagje ik speel heel graag zombie in mp maar ik krijg nooit geen xp bij weet iemand hoe dat komt (ps3) al bij voorbaat bedankt iedereen Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Je krijgt gewoon geen XP nadat je Call of Duty 5 Nazi mode hebt gespeeld dat geldt voor alle kaarten (Nacht Der Untoten, Zombie Verrückt, Shi No Numa en Der Riese) Je krijgt alleen XP in Multiplayer of nadat je een CO-OP challengde hebt voltooid bij Campaign Co-op of Competive Co-op Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 a ok spijtig Klopt ik vind ook dat het erin moet. bijvoorbeeld elke ronde 10 xp ofzo dat zou het minimale moeten zijn maar ja. wij zijn Treyarch niet Reageren
wupie Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 a ok spijtig Klopt ik vind ook dat het erin moet. bijvoorbeeld elke ronde 10 xp ofzo dat zou het minimale moeten zijn maar ja. wij zijn Treyarch niet Ja maar bijvoorbeeld de cheaters die het tot ronde 5000 halen krijgen dan wel in een keer 50000 xp er bij. Reageren
Zaahed Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) a ok spijtig Klopt ik vind ook dat het erin moet. bijvoorbeeld elke ronde 10 xp ofzo dat zou het minimale moeten zijn maar ja. wij zijn Treyarch niet Ja maar bijvoorbeeld de cheaters die het tot ronde 5000 halen krijgen dan wel in een keer 50000 xp er bij. Nah 2147 is de maximale wat je kan halen en ze cheaten niet maar doen glitches. Zoals de nieuwste glitch deze: Waarmee je 2147 round kan halen en 1ste kan staan. En je kan wel xp verdienen als je challenge voltooid bij campaign of coöperatieve co op. Maar ik zal gaan team deatmatch of Search and Destroyen daarmee verdien je het snelst. Ow niet goed gelezen iemand was me al voor met xp verdienen bij Co Op. :$ Bewerkt: 12 augustus 2009 door Zaahed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.