prosebaso Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik heb zonet iets raars meegemaakt... Ik wou de achievement halen waarbij je met alle helikopters van helitours moet meevliegen. Nuja, ik wou daarheen. Ik zie een groep mensen instappen in één van de heli's. De heli vertrekt, en niet lang daarna, springen ze er allemaal uit (zelfs de piloot). Het is maar één keer gebeurt, maar ik vond het toch raar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brechti Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 iderdaad raar maar zelf nog nooit meegemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
prosebaso Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 iderdaad raar maar zelf nog nooit meegemaakt Ik weet echt niet hoe het komt. Waarschijnlijk gewoon een fout, maar ik vond het toch heel raar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik denk eerder dat het gewoon een bug is, geen glitch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
prosebaso Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik denk eerder dat het gewoon een bug is, geen glitch. Welja, dat bedoel ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Het is me ook opgevallen dat als je zo'n helitour helicopter achtervolgt dat hij na een tijdje gewoon buiten de map gaat vliegen dus richting zee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik haal die dingen altijd neer met een eigen helikopter.. Maar idd, is wel vreemd! Ik zie dat alleen met politiehelikopters als je ze op een bepaalde plek raakt met je rockets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik haal die dingen altijd neer met een eigen helikopter..Maar idd, is wel vreemd! Ik zie dat alleen met politiehelikopters als je ze op een bepaalde plek raakt met je rockets. Je bedoelt dat de Police Maverick niet ontploft als er een raket naast onploft. Dan staat de Maverick in de brand er springt iedereen eruit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.