rakker126 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Beste allemaal, Hierbij mijn eerste release van het spel Dark Tunnels. In dit spel volg je een stel dieven in het riool, omdat ze behoorlijk wat geld hebben gestolen. In enkele spannende levels probeer je ze te achtervolgen en om te leggen. In het duister blijkt echter meer te zijn dan stront... Download: http://www.megaupload.com/?d=RS7NXH5N (45 megabyte, ingepakt met WinRar) Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met dit horror getinte spel, en graag ontvang ik jullie reviews! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Wat is dit voor soort spel? FPS, TPS, een game waarbij je constant moet klikken? Post ook wat screens, zodat we je werk vanaf hier ook kunnen bezichtigen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Nu je het toch over stront hebt, Megaupload is ook stront. Met een maximale snelheid van 30 Kb/s kom je ook niet ver. Reageren
rakker126 Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Het is een zogenaamde first person shooter, en neen niet klikken. Met WASD loop je en alles is in 3-D. Hier een screenie Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Is het maar zo kort? Je loopt een beetje door de tunnels en dan word je gerickrolled. Ik weet niet of dit de uiteindelijke release is, maar het mag wel wat langer. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Is het maar zo kort? Je loopt een beetje door de tunnels en dan word je gerickrolled. Ik weet niet of dit de uiteindelijke release is, maar het mag wel wat langer. ten eerst je hoeft niks de te betalen ten tweede ik neem aan omdat het om een probeer versie gaat Reageren
rakker126 Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Tuurlijk dat is het gehele spel Nee, hoor gewoon een geintje tussendoor. Het gehele spel wordt inderdaad gratis maar veel uitgebreider Kijk hier maar eens een filmpje van mij: Of hier: Dan weten jullie hoe het wordt. Maar deze release kan je natuurlijk ook niet missen Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Het was wel lachen, vooral toen ik hem zo de goot in schoot. Reageren
rakker126 Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ja, ik dacht, eindelijk eens afrekenen met hem Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Je hebt een lichte variant op de F.E.A.R engine gebruikt, nietwaar? Alhoewel ik absoluut geen kaas heb gegeten van het creeëren van games moet ik toch zeggen dat ik het concept van het achtervolgen van een stel dieven in het riool erg tof vind. De sfeer die er om de beelden in de teaser hangt is duister en grimmig, en doordat je niet precies weet hoe het in elkaar steekt, werd mijn nieuwsgierigheid in ieder geval gewekt. Hoewel ik na wat verderklikken op YouTube meer projectjes met dezelfde software tegenkwam, vind ik je idee aardig origineel. Hoewel ik natuurlijk niet weet wat je mogelijkheden met deze software zijn, denk ik wel dat de levels (Voor zover ik ze tot nu toe gezien heb) een iets te hoog 'kamertje-deurtje-kamertje-deurtje' gehalte hebben, wat vaak een 'bottleneck' is bij dit gamegenre. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de vorderingen. Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) Wow! Welke engine gebruik je? Ziet er echt mooi uit, vooral voor een eenmans werk! KUTGW! En is het met ragdoll animaties? Bewerkt: 11 augustus 2009 door CoolieJoolie Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Nu je het toch over stront hebt, Megaupload is ook stront. Met een maximale snelheid van 30 Kb/s kom je ook niet ver. De snelheid is 100 kb/per seconde hoor.. Overigens is het geen overbodige luxe om de controls neer te poten, ik zit vast bij de eerste deur.. Reageren
rakker126 Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Gewoon op enter drukken Ik ben nu bezig met een project waar het non lineair gameplay is. je hebt dan dus meerdere mogelijkheden om je doelwit te behalen. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Dat einde . Maar waarom loopt hij maar op 39~40 fps? Dat spel zou op mijn pc zo 100+ fps moeten halen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Dat einde . Maar waarom loopt hij maar op 39~40 fps? Dat spel zou op mijn pc zo 100+ fps moeten halen. Waarschijnlijk slecht geoptimaliseerd, net als GTA IV. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.