Jump to content

Dark Tunnels, gratis 3-D fps download spel

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Nu je het toch over stront hebt, Megaupload is ook stront. Met een maximale snelheid van 30 Kb/s kom je ook niet ver. :duh:

De snelheid is 100 kb/per seconde hoor..:puh: Overigens is het geen overbodige luxe om de controls neer te poten, ik zit vast bij de eerste deur..

Lol, zonder account pomp ik nog van die site met 1.3mb per seconde dus ik weet niet waar jullie over klagen :7

Ik ga hem nu installeren :Y , lol, d'r was geen installatie xD gelukkig :puh:

Klopt het dat het maar een deurtje is?

Bewerkt: door FerryN
  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• rakker126

10

• Forumrunner

5

• MegaPilot

4

• Galiorix

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

1mb/s ?

Dat is wel snel, Voor megaupload dan hè!

Zelf haal ik met mijn free nieuwsgroepen niet meer dan 800 kb/s (In het begin 2000kb/s maar dat daalt al snel:( )

Geëdit voor meer leesplezier...

Bewerkt: door j0uk3
1 mb/s ? daswelsmel l iegbeest ik haÀl met niewsgrP nog mar 8OOKB/S

Mizgein meod yu vetseonlyk tiebuh for een znelloru ferbindung.

Uk hoal mit niewsgrP unu kliene 1800 kp ber secunde un peikje 2100 kb!

Jezus, typ eens normaal, dit is zwaar vermoeiend en neem aan dat normaal typen iets gemakkelijker is, probeer het op zijn minst een beetje ABN, ik neem aan dat je op school zit en daar Nederlandse lessen krijgt.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:
Nu je het toch over stront hebt, Megaupload is ook stront. Met een maximale snelheid van 30 Kb/s kom je ook niet ver. :duh:

De snelheid is 100 kb/per seconde hoor..:puh: Overigens is het geen overbodige luxe om de controls neer te poten, ik zit vast bij de eerste deur..

Lol, zonder account pomp ik nog van die site met 1.3mb per seconde dus ik weet niet waar jullie over klagen :7

Ik ga hem nu installeren :Y , lol, d'r was geen installatie xD gelukkig :puh:

Klopt het dat het maar een deurtje is?

Ja.

'Never gonna give you up, never gonna let you down.'

Geplaatst:

Dat einde schater.gif . Maar waarom loopt hij maar op 39~40 fps? Dat spel zou op mijn pc zo 100+ fps moeten halen.

Dat klopt, aangezien het capped is. Als de fps hoger gaat krijg je rare situaties, dit is de beste fps voor deze engine. Zonder capped kan je namelijk 1000fps+ halen, en dan is het spel moeilijk speelbaar :schater:

Dat einde :schater: . Maar waarom loopt hij maar op 39~40 fps? Dat spel zou op mijn pc zo 100+ fps moeten halen.

39-40 FPS speelt vloeiend genoeg hoor..Ik ga nu effe verderspelen, zat vast bij de deur..xD Overigens Rakker, als ik alle wapens daar probeer op te pakken zjn er een paar die ik niet kan oppakken, hoe komt dat? :?

Edit: Mm, die Rick staat nog op als ik door z'n kop schiet..:puh: Maar echt gast, dit is echt prachtig werk, doe zo voort! :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Dat einde :schater: . Maar waarom loopt hij maar op 39~40 fps? Dat spel zou op mijn pc zo 100+ fps moeten halen.

39-40 FPS speelt vloeiend genoeg hoor..Ik ga nu effe verderspelen, zat vast bij de deur..xD Overigens Rakker, als ik alle wapens daar probeer op te pakken zjn er een paar die ik niet kan oppakken, hoe komt dat? :?

Edit: Mm, die Rick staat nog op als ik door z'n kop schiet..:puh: Maar echt gast, dit is echt prachtig werk, doe zo voort! :)

Bedankt ^_^

Dat komt door een fout i nde scourse code van de engine, maar die heb ik nu opgelost. met enter kan je deuren gewoon open maken :Y

Maar dit is natuurlijk niet het echte project, gewoon een maf geinig rickroll level :Y

Geplaatst:

Heb wel wat foutjes gevonden, als je boven de kop schiet van die Rick, dan wordt hij ook geraakt. Iets mis met het model ofzo? :puh: Anyways, de handguns vind ik gewoon geweldig, zeker die revolver. :D

Geplaatst:

Ik denk dat dat een probleem is met het script, en ik zal er naar kijken :tu:

Het probleem met de wapens die blijven liggen is opgelost. (niet in download, wel in de engine)

Ik blijf nog een week de engine modden, en dan ga ik aan de slag met het grote project :dans:

Ik kijk echt uit naar de release van deze game, geen leugen. :) Oh en btw, een headshot = dood, bij Rick moest ik er een stuk of drie door z'n hoofd jagen eer ie neerviel..:-( EN HIJ STOPTE NIET MET ZINGEN...:@:-(

Bewerkt: door MegaPilot
1 mb/s ? daswelsmel l iegbeest ik haÀl met niewsgrP nog mar 8OOKB/S

Mizgein meod yu vetseonlyk tiebuh for een znelloru ferbindung. wat?

Ik haal met nieuwsgroepen een kleine 1800 kp per seconde en Soms? 2100 kb!

Jezus, typ eens normaal, dit is zwaar vermoeiend en neem aan dat normaal typen iets gemakkelijker is, probeer het op zijn minst een beetje ABN, ik neem aan dat je op school zit en daar Nederlandse lessen krijgt.

Ik zat op mijn PSP xD.

Maar ik heb geen payserver met nieuwsgroepen, Vandaar dat het zo traag is,

En nog een stomme internet verbinding.

Verder mooie game! :tu:

Ik haal rond de 38 fps,

Voor een begin is het al aardig goed.

Maar jammer dat het zo kort is, Een roodharige doodknallen en klaar dat is neit echt veel vind ik, maarja het is een begin.

Ga zo door!

Bewerkt: door j0uk3
Geplaatst:
Dat einde schater.gif . Maar waarom loopt hij maar op 39~40 fps? Dat spel zou op mijn pc zo 100+ fps moeten halen.

Dat klopt, aangezien het capped is. Als de fps hoger gaat krijg je rare situaties, dit is de beste fps voor deze engine. Zonder capped kan je namelijk 1000fps+ halen, en dan is het spel moeilijk speelbaar :schater:

Kan je hem makkelijk uncapped maken? Lijkt me wel lachen :D .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...