Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Een huis waar ik mee bezig ben, de auto en het landschap heb ik gedownload.

Het dak en het huis zijn van hout, en het stuk waar de auto opstaat is beton.

Het is nog niet af, maar ik wou het wel even showen.

th_huiswip2.png

klik voor maximale grootte

Geplaatst:

Zodra het af is.

Ik wou ook nog wel zeggen, dat ik alleen model, en niet mod, simpelweg omdat ik het niet kan.

En het modellen zelf het leukst vind. Dus het zal geen mod worden voor in een van de GTA.

Helaas en jammer ik weet het.

Ik houdt jullie op de hoogte, deuren zijn nu al geplaatst ramen moeten nog, en nog iets verzinnen op de texture's.

Sketch

Geplaatst:

Als je alleen losse renders wil laten zien, en er geen mod van maakt, moet het in het Show Your Models topic gezet worden, zoals hierboven staat.

De zijkant van het huis is nog helemaal plat zonder vorm, en de texture van het gras is echt heel raar :? In ieder geval te groot gemapt als je het vergelijkt met je huisje, en zoiezo een rare texture. Misschien nog een texture voor het hout en het dak, zou het mooier maken.

Geplaatst:
Als je alleen losse renders wil laten zien, en er geen mod van maakt, moet het in het Show Your Models topic gezet worden, zoals hierboven staat.

De zijkant van het huis is nog helemaal plat zonder vorm, en de texture van het gras is echt heel raar :? In ieder geval te groot gemapt als je het vergelijkt met je huisje, en zoiezo een rare texture. Misschien nog een texture voor het hout en het dak, zou het mooier maken.

Ik had hout texture's gedaan, maar die komen niet zo goed uit als je ziet.

Geplaatst:

Nouw laten we maar eens gaan starten met de positieve dingen.

Geen

Op naar negatieve dingen, legoblockland heeft meer details en volgende keer pak een mooier platteland. :)

Geplaatst:
Nouw laten we maar eens gaan starten met de positieve dingen.

Geen

Op naar negatieve dingen, legoblockland heeft meer details en volgende keer pak een mooier platteland. :)

Hahahaha Timske :7 Ik sluit me bij jou aan :puh: .

Geplaatst:

Ik niet, want ik doe niet alsof iedereen als hij begint al net zo ervaren is als anderen die models posten.

Ik vind die trap en dat hekje naast de trap erg leuk gemaakt. Je moet wat beter letten op hoe sterk een huis moet zijn: er staan nu palen met de ruimte van een auto er tussen, in het echt kan dat dat huis never nooit dragen. Je eerste verdieping is wat te hoog vergeleken met de begane grond lijkt mij.

Als je de volgende keer een huis bouwt op zo'n soort landschap, maak het huis dan veel kleiner, bijvoorbeeld 10 keer zo klein. Het lukt nu alsof het water waar het huis op staat de bedoeling had een meertje te zijn, nu is het alsof het huis net zo groot is als dat hele meer.

Succes!

Ps: Zulke models hoor je eigenlijk in het Show jouw models II topic te posten. Aparte topics in dit subforum horen eigenlijk alleen maar voor models te zijn die ook ingame worden gezet, met een download erbij. Ik neem aan dat je dat nog niet van plan was...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...