Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Hallo leden! Ik heb een vraag: sinds kort heb ik FSX (Flight Simulator X Deluxe Edition) En ik wil er een Transavia vliegtuig in zetten, nu is mijn vraag hoe zet je er een vliegtuig in? En waar kun je het beste de beste en veiligste downloads krijgen??? Ik ben ten einde raad... Gr. Tom de Beer PS: met die veilige downloads wil ik zeggen dat het spel er niet van gaat crashen ofzo... Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Dit is een goede site om freeware vliegtuigen te krijgen, voor FS2004 staan er echt honderden, voor FSX wat minder maar dat worden er ook steeds meer, er zit vaak wel een readme bij of anders staat hier o.a. een nederlandse handleiding voor het installeren van een vliegtuig Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Dit is een goede site om freeware vliegtuigen te krijgen, voor FS2004 staan er echt honderden, voor FSX wat minder maar dat worden er ook steeds meer, er zit vaak wel een readme bij of anders staat hier o.a. een nederlandse handleiding voor het installeren van een vliegtuig Het is wel helaas heel ingewikkeld... Al die downloads enzo! Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ach als je het eenmaal weet lukt het wel hoor Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Ach als je het eenmaal weet lukt het wel hoor Ja, maar dan moet hij het wel weten... Ik heb ook een klein vraagje: De bovenstaande site is inderdaad een goeie downloadsite, maar zijn er nog andere sites waar ik veilig kan downloaden? Alvast bedankt! Bewerkt: 13 augustus 2009 door FireFighter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.