ladderboi Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Weet iemand of je meer auto's in een garage kwijt kan? Zoals die hangar http://nl.wikigta.org/wiki/Verdant_Meadows...craft_Graveyard Daar kunnen er maar 4 in Help a.u.b. Reageren
Beagle Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Niet simpel mogelijk. Misschien dat je deze limiet nog kan veranderen met Sacky's Limit Adjuster (Google), maar ik vrees het ergste. Reageren
ladderboi Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Niet simpel mogelijk. Misschien dat je deze limiet nog kan veranderen met Sacky's Limit Adjuster (Google), maar ik vrees het ergste. Oke bedankt, ik dacht de snelheid van auto's aan passen is ook niet moeilijk dus mischien dat ook niet. Reageren
Kryziek Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Kun je niet een auto voor de deur zetten en dan de anderen erin rijden? Of slaat hij die dan niet op... Reageren
ladderboi Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) Kun je niet een auto voor de deur zetten en dan de anderen erin rijden?Of slaat hij die dan niet op... dan slaat hij hem niet op Edit: iemand nog ideeen? Bewerkt: 11 augustus 2009 door ladderboi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.