Jump to content

[WIP] Groot Huis.

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal,

Ik ben bezig met een nieuw huis.

Mijn vorige huis moet nog geconverteerd worden maar dat kan ik niet dus laat ik hem even staan, nu verder met me nieuwe huis.

Het word een huis met 1 verdieping en een zolder.

Je kan op de zolder komen met de trap er gaat waarschijnlijk op de een kapot raam in komen van waaruit je kan schieten.

En er komt een turismo voor de deur als ik weet hoe ik hem daar krijg :puh:

hier heb ik al 1 screenshot, update's comming soon.

post-112484-1250018741_thumb.jpg

complimenten en commentaar is welkom.

Geplaatst:

Is het niet wat leuker om eerst echt wat gemaakt te hebben, voor je wat van je werk laat zien? Wat valt hier nou over te zeggen. 'Prachtige lijntjes op de grond!' Hier wordt niemand blij van, en jij ook niet. Succes, en als je wat meer vorderingen hebt kom dan terug.

Ps. Stap over op 3ds max, nu je nog kan.

Geplaatst:

Echt mooi! De banken vind ik erg mooi, mooie bloemen op de vensterbank links in de hoek. De jacuzi in de tuin lijkt ook net echt en die flatscreen televisie is zeker 95 cm in de doorsnee.. Verder is het gewoon te goed en high poly :tu:

Geplaatst:
Echt mooi! De banken vind ik erg mooi, mooie bloemen op de vensterbank links in de hoek. De jacuzi in de tuin lijkt ook net echt en die flatscreen televisie is zeker 95 cm in de doorsnee.. Verder is het gewoon te goed en high poly :tu:

:7

Geplaatst:

Lol

Geplaatst:

Wanneer je huis wat verder af is, kan je dit soort screens makkelijk in het show your models topic plaatsen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...