Timos Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) Ik heb voor een weekje een PS2 te leen met GTA San Andreas zoals jullie al hebben kunnen lezen in mijn Signature.. Maar nu heb ik 2 vraagjes. 1. Het weer veranderd om de 30 seconden, dit is irritant. Is hier wat aan te doen behalve de weer codes want dat helpt ook niet.. 2. Met de Hydra kan je vliegen, maar het vliegt als een Helikopter, welk knopje moet ik indrukken om als een straaljager te vliegen? Want ik had gehoord dat dat kan.. Bedankt alvast @ Gertjeu, bedankt voor het snelle antwoord Bewerkt: 4 juni 2005 door Timos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 1.kan je zelf niet veranderen zonder codes 2.R3 ongeveer 5sec. vooruit drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) 1 kan je niet. 2R3 ongeveer 2 sec. naar voren duwen Edit: gertjeu was me voor B) Bewerkt: 4 juni 2005 door henk_jan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 gewoon naar voor duwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Aan dat van jou heb ik niets David.. Maar bedankt voor de Tips jongens Ik zal even proberen opnieuw op te starten en kijken of dat weer dan wel normaal is.. Weten jullie al dat je met je monster truck met R1 de achterwielen ook kan mee laten draaien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) Weten jullie al dat je met je monster truck met R1 de achterwielen ook kan mee laten draaien ja is wel stoer Bewerkt: 4 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 net zoals ze bij mij zeiden: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10027 laat hier al je vragen achter en maak dus niet onnodig een topic aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 moet jij nodig wat van zeggen MEGATECH Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.