pietja Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 soms zoek ik een taxi maar kan ik hem echt niet vinden is er ook een nummer om te bellen of er een taxi wil komen zoals je wel 911 kan bellen voor politie zo ja wat is dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Nee, die is er niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfan054 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Na een tijdje kan je wel Roman bellen voor een taxi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietja Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 oh dat is jammer en voor roman ben ik al te laat aangezien het bedrijf al opgefikt is in rommans sorrow[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 oh dat is jammer en voor roman ben ik al te laat aangezien het bedrijf al opgefikt is in rommans sorrow[/font] Maar dit komt terug na de missie Hostile Negotation [/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietja Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 oh dat is jammer en voor roman ben ik al te laat aangezien het bedrijf al opgefikt is in rommans sorrow[/font] Maar dit komt terug na de missie Hostile Negotation [/font] oh, bedoel je dan dat je als je vriendschap hoog genoeg is dat je dan hem kan bellen en dat er dan een auto komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 oh dat is jammer en voor roman ben ik al te laat aangezien het bedrijf al opgefikt is in rommans sorrow[/font] Maar dit komt terug na de missie Hostile Negotation [/font] oh, bedoel je dan dat je als je vriendschap hoog genoeg is dat je dan hem kan bellen en dat er dan een auto komt Ja, maar alleen daarna terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Tja alleen meestal kan je soms niet de terug weg omdat hij dan geen taxi's meer over heeft. Dat is wel jammer. Wel grappig hoe die taxi chauffeur boos is en zit te schelden. Bewerkt: 12 augustus 2009 door Zaahed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 als je roman taxi keuze wilt behouden kies dan op het eind dan geen deal maar revenge naar het rode puntje toe gaan als je deal kiest dan word roman neergeschoten best wel jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 spoilers misschien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ericthuis Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Je moet 60% van zijn friendship ability vrijspelen eer dat hij je een free taxi stuurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietja Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Je moet 60% van zijn friendship ability vrijspelen eer dat hij je een free taxi stuurt kan je dan ook bij je stats kijken hoeveel procen tje met je vrienden hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
prosebaso Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Je moet 60% van zijn friendship ability vrijspelen eer dat hij je een free taxi stuurt kan je dan ook bij je stats kijken hoeveel procen tje met je vrienden hebt? ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Voor dat Romans taxibedrijf is afgefikt krijg je steeds als je om een taxi vraagt: Romans Taxi (Esperanto) Daarna juist een Cavalcade (Zwarte) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.