Jump to content

taxi

pietja

Recommended Posts

Geplaatst:

soms zoek ik een taxi maar kan ik hem echt niet vinden

is er ook een nummer om te bellen of er een taxi wil komen zoals je wel 911 kan bellen voor politie

zo ja wat is dat

Geplaatst:

oh dat is jammer en voor roman ben ik al te laat aangezien het bedrijf al opgefikt is in rommans sorrow[/font]

Geplaatst:
oh dat is jammer en voor roman ben ik al te laat aangezien het bedrijf al opgefikt is in rommans sorrow[/font]

Maar dit komt terug na de missie Hostile Negotation :Y [/font]

Geplaatst:

oh, bedoel je dan dat je als je vriendschap hoog genoeg is dat je dan hem kan bellen en dat er dan een auto komt

Geplaatst:

oh, bedoel je dan dat je als je vriendschap hoog genoeg is dat je dan hem kan bellen en dat er dan een auto komt

Ja, maar alleen daarna terug.

Geplaatst: (bewerkt)

Tja alleen meestal kan je soms niet de terug weg omdat hij dan geen taxi's meer over heeft. Dat is wel jammer. Wel grappig hoe die taxi chauffeur boos is en zit te schelden.

Bewerkt: door Zaahed
Geplaatst:

als je roman taxi keuze wilt behouden kies dan op het eind dan geen deal maar revenge naar het rode puntje toe gaan

als je deal kiest dan word roman neergeschoten best wel jammer

Geplaatst:
Je moet 60% van zijn friendship ability vrijspelen eer dat hij je een free taxi stuurt :D

kan je dan ook bij je stats kijken hoeveel procen tje met je vrienden hebt?

Geplaatst:
Je moet 60% van zijn friendship ability vrijspelen eer dat hij je een free taxi stuurt :D

kan je dan ook bij je stats kijken hoeveel procen tje met je vrienden hebt?

ja

• 3 weken later...
Geplaatst:

Voor dat Romans taxibedrijf is afgefikt krijg je steeds als je om een taxi vraagt: Romans Taxi (Esperanto) Daarna juist een Cavalcade (Zwarte)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...