mosweg Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) Ik had al een tijd dat mijn auto's niet werden beschadigt door wapens, ik had mijn server nog niet onlinendus het maakte eerst niks uit. Maar nu begon het me toch te ergeren. Ik dacht eerst dat ik ergens mischien eencode in had staan dus ik heb alle filterscripts uigezet en toen met een shotgun op een auto geschoten, zonder resultaad. (Dit alles erklaard ook waarom mijn banden niet lek gaan ook al heb ik die code..) Mijn vraag is dus; Is er een code voor om ervoor te zorgen dat spelers van buitenaf wel auto's kunnen beschadigen. Alvast bedankt Bewerkt: 11 augustus 2009 door mosweg Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) Dit is heel normaal SA:MP 0.3X zal pas deze functie hebben, dat lege auto's schade kunnen oplopen. SA:MP 0.2X heeft deze functie dus niet, en er is niets tegen te doen Bewerkt: 11 augustus 2009 door Remi-X Reageren
mosweg Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Huh, Maar argonath rpg server kun je wel op auto's schieten en die krijgen gewoon schade n ontploffen uiteidelijk ook, Hoe doen hun dat? En wanee komt SA:MP 0.3X uit? Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) SA:MP 0.3X komt volgens mij voorlopig niet uit, maar waarschijnlijk wel dit jaar. En over Argonath RPG: Misschien hebben zij een plugin ontwikkeld, die niet online staat. En plugins maken is volgens mij niet echt makkelijk, dus misschien is het een beter idee om op 0.3X te wachten, of je moet het echt willen. EDIT: Ik krijg die auto's daar niet stuk hoor Bewerkt: 11 augustus 2009 door Remi-X Reageren
mosweg Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ja klopt, ik zag het niet goed, Ik begrij dat je alleen schade krijgt met: een speler tegen auto+speler er in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.