Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) Dit is het 2e topic van Flight Simulator X! Show hier nu je eigen vliegtuigen! (Zelf weet ik helaas niet hoe dit moet...) Het moeten wel vliegtuigen zijn die gebaseerd zijn op het echte! Namens Tom de Beer (GTA-TOM) PS: 1 vraagje aan de anderen: Als ik de ground crew wil krijgen en ik wil dan naar de Departure hall rijden rijd ik te hard! Ik zie heel vaak dat er een manier is om langzamer te rijden... Wie weet het??? Bewerkt: 12 augustus 2009 door GTA-TOM Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Waarom een 2de topic? Als er in het eerste geen leven zat zal er in een tweede toch zeker geen leven in komen. Als je nu gewoon blijft posten in het originele topic? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Waarom een 2de topic?Als er in het eerste geen leven zat zal er in een tweede toch zeker geen leven in komen. Als je nu gewoon blijft posten in het originele topic? Hij heeft gelijk. Als topic #1 levenloos geworden is, heeft de 2e deel geen zin. Reageren
Zaahed Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ja of je bumpt gewoon het oude topic als je iets belangrijks erover wil posten dan mag je pas een topic bumpen. Dus waarom bump je hem gewoon niet als je iets erover hebt te vertellen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ja of je bumpt gewoon het oude topic als je iets belangrijks erover wil posten dan mag je pas een topic bumpen. Dus waarom bump je hem gewoon niet als je iets erover hebt te vertellen. Was ik al van plan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.