Randomcharacter Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Jongens wie kan me helpen helpen met gta IV installeren ik zit vast bij gamertag wie wil me een volledige uitleg geven? misschien heb ik bij de socialclub iets niet goed gedaan, kunnen jullie me helpen? alvast bedankt, Randomcharacter Reageren
r.deroos Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 wat is het probleem? je moet je account linken, heb je dat al gedaan? Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 nee dat is juist het probleem Reageren
ericthuis Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Misschienheb je Steam nodig??? Dat had ik nodig bij Saints Row II Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 wat is een steam? Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 dat heb je helemaal niet nodig. ik snap je probleem ook helemaal niet, bij de installatie kun je gewoon op de links klikken waarin word vertelt dat je zulke accounts nodig hebt Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 dat heb je helemaal niet nodig.ik snap je probleem ook helemaal niet, bij de installatie kun je gewoon op de links klikken waarin word vertelt dat je zulke accounts nodig hebt heb je de 2de disk nodig om hem op te starten? Reageren
ericthuis Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 wat is een steam? Steam is een community zoek maar op google Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 nee de eerste maar heb je de accounts nu al aangemaakt en gelinkt? Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 nee de eerstemaar heb je de accounts nu al aangemaakt en gelinkt? ik weet het niet zeker ik zoek het wel ff uit maar heb je disk 2 nodig om te installeren? maar ik heb nog fftjes hulp nodig van jullie Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 nee die leveren ze mee voor de lol er word je vanzelf gevraagt of je cd2 wilt plaatsen. ik snap sowieso al niet hoe je zelf niet kan weten of je al een Games For Windows Live en Social Club account hebt aangemaakt? Reageren
ericthuis Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 nee die leveren ze mee voor de lol er word je vanzelf gevraagt of je cd2 wilt plaatsen. ik snap sowieso al niet hoe je zelf niet kan weten of je al een Games For Windows Live en Social Club account hebt aangemaakt? Ik speel GTA 4 op de XBOX maar Probeer social club eens Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 ik heb windows live aangemaakt en geregisteerd maar hij zegt dan iets met default Reageren
BloodyP Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 http://www.microsoft.com/games/en-US/Live/.../AboutLive.aspx klik dan op Join Free met die oranje poppetjes, als je dat (al) hebt gedaan moet je weer naar die site gaan en op Gamertag klikken daarmee kun je je acount linken aan gta iv. start het spel op druk op HOME (op je toetsenboord) en login. nu is je probleem opgelost als je probleem goed heb begrepen. SUCCES! Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 ik heb windows live aangemaakt en geregisteerd maar hij zegt dan iets met default aan zulke info hebben we ook weinig. als jij goed geholpen wilt owrden zul je toch echt wel wat meer info moeten geven, zoals welke error code hij geeft etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.