Dieko Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ben in slaap gevallen toen ik naar buiten keek. HEt duurde te lang voor er iets gebeurde xD.Volgens mij slaap je nu nog teeds.. Het is de komende nacht pas.. Lol... Ik weet dat de regen tussen 11:00 23:00 en 05:00 te zien is, maar is er ook een hoogtepunt? Reageren
Wienish Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Dus vannacht kunnen we weer wensen doen? Joepie, is wel mooi. Reageren
Twister24 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Maakt het uit in welke stad? Zoniet dan ga ik vannacht echt wel kijken! SUPERVET! Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik ga vannacht kijken, lijkt me echt een mooi gezicht Reageren
j0uk3 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Ah nee hè. Ik zou vanacht met ene vriend gaan GTA'en. En dan komt er weer zo'n jaarlijkse sterrenval, Die mij dan weer afleid, Die dingen haat ik zo Hè! Bewerkt: 12 augustus 2009 door j0uk3 Reageren
Twister24 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ah nee hè.Ik zou vanacht met ene vriend gaan GTA'en. En dan komt er weer zo'n jaarlijkse sterrenval, Die mij dan weer afleid, Die dingen haat ik zo Hè! Haha, maar het lijkt me best wel vet om te zien. Ik had vannacht niet echt goed geslapen, dus ik ben benieuwd of ik wakker blijf LOL Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ah nee hè.Ik zou vanacht met ene vriend gaan GTA'en. En dan komt er weer zo'n jaarlijkse sterrenval, Die mij dan weer afleid, Die dingen haat ik zo Hè! ehm, beetje verslaaft aan gta ? Reageren
ikt Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Als er iemand een wolkenverjager ofzo heeft mag die hem wel een keertje gebruiken, het regent nu, en ik denk niet dat het vannacht lekker opklaart. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 lijkt me echt vet om te zien. Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik kijk wel vanaf mijn balkon. en als het mooi weer is in de avond ga ik lekker in mijn tuintje zitten. Reageren
Wesley Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Hmm als het onbewolkt is ga ik mooi lekker in een tuinstoel zitten in me achtertuin Hopelijk gaan die wolken het niet verpesten. Reageren
FireFighter Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Hmm als het onbewolkt is ga ik mooi lekker in een tuinstoel zitten in me achtertuin Hopelijk gaan die wolken het niet verpesten. Ja, dat zou echt heel erg jammer zijn als de wolken het zicht verpesten. Dit kom je niet echt vaak tegen in Nederland namelijk. Hoe spreek je ''Perseïdenregen'' eigenlijk uit? Spreek je het uit als ''persijdenregen'' of iets anders? Reageren
ikt Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Hmm als het onbewolkt is ga ik mooi lekker in een tuinstoel zitten in me achtertuin Hopelijk gaan die wolken het niet verpesten. Ja, dat zou echt heel erg jammer zijn als de wolken het zicht verpesten. Dit kom je niet echt vaak tegen in Nederland namelijk. Hoe spreek je ''Perseïdenregen'' eigenlijk uit? Spreek je het uit als ''persijdenregen'' of iets anders? Trema op de i Perse-idenregen Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Bah het is te bewolkt. heb geen sterretje gezien. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Jammergenoeg is het nu te bewolkt Ik kan nog wel de halve maan zien. maar meer niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.