wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 ik heb er nog geen zak van gezien, het is nu al drie kwartier bezig ofzo Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 het hoogtepunt is ergens rond 3:00, maar om nou op te blijven met het risico dat ik straks niks kan zien door de bewolking. wil ik niet riskeren. Dus ga zo maar stoppen met naar buiten turen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 En in welke richting moet er precies gekeken worden? Nogal nutteloos om uit een raam aan de verkeerde kant van het huis naar buiten te hangen. Reageren
Wrieh Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Tjonge jonge prachtig! ik heb er 2 gezien nu, een in het Noorden en 1 in het zuiden dus het maakt geen fuck uit waar je kijkt gewoon oplette dus Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 ik wacht wel op het hoogtepunt ofzo, het is nu hier toch te bewolkt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Hioe snel gaan die dingen dan ? soms denk ik dat ik ze zie maar dan denk ik dat het oogbedrog was. Zie je ze gewoon voorbijflitsen, of duidelijk rondvliegen. Reageren
Wrieh Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Hioe snel gaan die dingen dan ? soms denk ik dat ik ze zie maar dan denk ik dat het oogbedrog was. Zie je ze gewoon voorbijflitsen, of duidelijk rondvliegen. Het zijn zeg maar wel lange slierten. die dingen gaan best wel snel . Edit: een halfuur geleden zag je de maan hier nog maar vaag nu zie je ineens veel sterren ik woon in drenthe btw Bewerkt: 12 augustus 2009 door Wrieh Reageren
Wesley Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Heb er al een stuk of 12 gezien tot nu toe, ik keek eerst gewoon in een 90graden hoek van noord naar oost en daarna keek ik naar het noord-westen en in noordelijke richting zag ik een aantal. Ik heb nog geen meteorieten tussen het oosten en het westen gezien, tenminste in de hoek van 90 naar 270 graden. Dus oogjes naar het noorden richten P.S. Een tip.. laat je ogen even goed wennen als buiten kijkt, dan kun je echt genieten van de sterrenhemel, je gaat ook echt merken dat je meer sterren ziet, al na 10min zie je verschil. Zorg ervoor dat je ook zo weinig mogelijk licht om je heen hebt, hoe minder licht, hoe meer jij ziet buiten. Dus als je last hebt van een irritante lantaarnpaal.. Mja pak een baksteen zou ik zeggen Bewerkt: 12 augustus 2009 door Wesley_GTA Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Fuck fuck fuck, alleen maar wolken hier. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ook hier jammergenoeg te bewolkt. Heb net wel een beetje gezien van 1 maar dat was precies in een gaatje van de wolken. Reageren
moechy Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ben in slaap gevallen toen ik naar buiten keek. HEt duurde te lang voor er iets gebeurde xD.Volgens mij slaap je nu nog teeds.. Het is de komende nacht pas.. OW dat verklaart alles. Dus het is deze nacht? Reageren
FerryN Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ben in slaap gevallen toen ik naar buiten keek. HEt duurde te lang voor er iets gebeurde xD.Volgens mij slaap je nu nog teeds.. Het is de komende nacht pas.. OW dat verklaart alles. Dus het is deze nacht? Ja, en dikke bout hier, ik zie geen klap. Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) volgens mij zag ik er net wel een, het flikkerde en bewoog, maar verdween weer achter de wolken. of het was een vliegtuig of een komeet. iig het is niet meer bewolkt nu. Bewerkt: 12 augustus 2009 door PowerPats Reageren
Wesley Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 volgens mij zag ik er net wel een, het flikkerde en bewoog, maar verdween weer achter de wolken. of het was een vliegtuig of een komeet. iig het is niet meer bewolkt nu. Zo'n meteoriet gaat echt GIGANTISCH snel, ongeveer 0,4 sec zie je zoiets. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.