FerryN Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 volgens mij zag ik er net wel een, het flikkerde en bewoog, maar verdween weer achter de wolken. of het was een vliegtuig of een komeet. iig het is niet meer bewolkt nu. Of een ufo Reageren
Wrieh Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 volgens mij zag ik er net wel een, het flikkerde en bewoog, maar verdween weer achter de wolken. of het was een vliegtuig of een komeet. iig het is niet meer bewolkt nu. Of een ufo Zolang wij niet weten wat het is is het een UFO Reageren
FerryN Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 volgens mij zag ik er net wel een, het flikkerde en bewoog, maar verdween weer achter de wolken. of het was een vliegtuig of een komeet. iig het is niet meer bewolkt nu. Of een ufo Zolang wij niet weten wat het is is het een UFO Shit, het was de bedoeling dat het offtopic en spam was, maar uiteindelijk heb ik er ook nog een kern van waarheid mee gesproken Maargoed, ik kijk straks nog eens, als ik me een boterham ga smeren. Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Oke heb er een gezien. een flits aan de hemel. in 1 seconde weg. was wel mooi om te zien. Maar nu zie ik een hele tijd niks meer. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Yay bewolking is een beetje aan het wegtrekken. Ik kan waarschijnlijk toch nog wat goeds zien. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik kan het hier wel goed zien. Iets wat flikkert en beweegt was hier net ook dat zijn vliegtuigen. Reageren
Wrieh Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik kan het hier wel goed zien. Iets wat flikkert en beweegt was hier net ook dat zijn vliegtuigen. Ons gehucht licht ook net op de baan van vliegtuigen vanaf Eelde Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Hier een heldere lucht. Maar ik zie helemaal niks Ik probeer het zo nog wel even (Toch wel raar hoe dat enorme gat in de achtertuin is gekomen ) Reageren
Wrieh Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Srry ik zal nooit weer touwtje springen in de achtertuin :$ Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Heb er nu 2 gezien, wacht nog steeds op de toppers om ongeveer 2 uur. Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Srry ik zal nooit weer touwtje springen in de achtertuin :$ Ow was jij dat? Hmmm, laat ik mijn excuses dan maar aanbieden voor die meteoor die ik naar jouw heb gestuurd en je huis vernield heeft :$ Mag ik trouwens mijn touwtje dan terug? Ontopic: Wolken Reageren
Dieko Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik heb er ook eentje gezien Om 1.10 uur om precies te zien Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 heb er nu 3 gezien, weet iemand trouwens waar de meeste voorkomen ? het noorden ofz ? Reageren
FerryN Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik heb er geen gezien, ik heb voor gekeken(oosten), niks daar, en achter(westen), ook niks daar. Reageren
Dieko Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik heb er nu nog 1 gezien in het westen. Totaal 2. Ik geef bijna de moed op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.