Jump to content

Meteorenregen op komst!

Recommended Posts

Geplaatst:

net nog een gezien, de duidelijkste tot nu toe. echt een mooie lange streep, dat ongeveer 1 seconde duurde. Schitterend. Voor de anderen die nog niks tot weinig hebben gezien. Hou vol, het is de moeite waard.

• Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

18

• Rinaldootje

9

• Wesley

8

• Zaahed

6

Geplaatst: (bewerkt)

*Staart naar een hoop wolken*

Nou, echt de moeite waard vind ik het nog niet :( Of er moeten kometen uit de wolken vallen :? Ow nee wacht, dat heet hagel :7

EDIT: Nah, pech. Straks lig ik met mijn neus tegen het raam te slapen. Dat doe ik liever niet, dus ik zoek mijn bed maar op :)

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

ben nog steeds aan het kijken, liggend op een ligstoel op mijn balkon. die hoogtepunt zou over een uur ongeveer moeten beginnen.

Geplaatst:

Ja, ik heb het weer eens gemist omdat mijn ouders naar bed wilde... :7 Deze nacht komt er toch nog een keer? Dan ga ik zeker kijken. xD

Geplaatst:

Ik mocht niet kijken omdat ik naar bed moest, omfg. Ik heb het nog nooit gezien, maar vannacht komt het toch weer? Of niet?

Geplaatst:

Ik heb gisteravond tot 2 uur opgebleven toen viel ik in slaap, toen ik wakkerwerd had ik het ijskoud en ik had nog geen steek gezien :duh:

kut[/font]meteoriet

Geplaatst:
Ik mocht niet kijken omdat ik naar bed moest, omfg. Ik heb het nog nooit gezien, maar vannacht komt het toch weer? Of niet?

Neej :D:tu:

Geplaatst:
Ik heb gisteravond tot 2 uur opgebleven toen viel ik in slaap, toen ik wakkerwerd had ik het ijskoud en ik had nog geen steek gezien :duh:

kut[/font]meteoriet

Tsja ik heb in ieder geval wel een stuk of 30 gezien, ik ging gewoon in mijn tuinstoeltje zitten dikke vest aan + lange broek aan en lekker achterover zitten... Veel zag ik gewoon recht boven me maar het meeste heb ik in het noord-oosten gezien. Rond 3 uur ben ik maar naar mijn bedje gegaan.

Heel erg interessant & uniek zoiets :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...