PowerPats Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 net nog een gezien, de duidelijkste tot nu toe. echt een mooie lange streep, dat ongeveer 1 seconde duurde. Schitterend. Voor de anderen die nog niks tot weinig hebben gezien. Hou vol, het is de moeite waard. Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) *Staart naar een hoop wolken* Nou, echt de moeite waard vind ik het nog niet Of er moeten kometen uit de wolken vallen Ow nee wacht, dat heet hagel EDIT: Nah, pech. Straks lig ik met mijn neus tegen het raam te slapen. Dat doe ik liever niet, dus ik zoek mijn bed maar op Bewerkt: 12 augustus 2009 door Remi-X Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 ben nog steeds aan het kijken, liggend op een ligstoel op mijn balkon. die hoogtepunt zou over een uur ongeveer moeten beginnen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ja, ik heb het weer eens gemist omdat mijn ouders naar bed wilde... Deze nacht komt er toch nog een keer? Dan ga ik zeker kijken. xD Reageren
-Stan- Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik heb het ook gezien . Echt vet mooi om te zien. Ik heb er maar 7 ofzo gezien omdat ik naar bet moest . Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik mocht niet kijken omdat ik naar bed moest, omfg. Ik heb het nog nooit gezien, maar vannacht komt het toch weer? Of niet? Reageren
Dieko Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik heb er maar 2 gezien Het was toch wel de moeite waard! Reageren
TZG Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 misschien ga ik wel even kijken Reageren
Twister24 Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik heb gisteravond tot 2 uur opgebleven toen viel ik in slaap, toen ik wakkerwerd had ik het ijskoud en ik had nog geen steek gezien kut[/font]meteoriet Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 jammer dat er rond 2/3 uur alleen maar bewolking was. achteraf heb ik er iets van 5 gezien. Reageren
moechy Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik heb er zeker 20 gezien waarvan er 5 echt duidelijk waren. Reageren
Stopbord Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik mocht niet kijken omdat ik naar bed moest, omfg. Ik heb het nog nooit gezien, maar vannacht komt het toch weer? Of niet? Neej Reageren
Wesley Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik heb gisteravond tot 2 uur opgebleven toen viel ik in slaap, toen ik wakkerwerd had ik het ijskoud en ik had nog geen steek gezien kut[/font]meteoriet Tsja ik heb in ieder geval wel een stuk of 30 gezien, ik ging gewoon in mijn tuinstoeltje zitten dikke vest aan + lange broek aan en lekker achterover zitten... Veel zag ik gewoon recht boven me maar het meeste heb ik in het noord-oosten gezien. Rond 3 uur ben ik maar naar mijn bedje gegaan. Heel erg interessant & uniek zoiets Reageren
Zaahed Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik heb niet echt iets gezien alleen maar 1 ster. Reageren
thomas1010 Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik zag maar eentje en dan nog niet een duidelijke het was hier erg bewolkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.