Jump to content

Meteorenregen op komst!

Recommended Posts

• Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

18

• Rinaldootje

9

• Wesley

8

• Zaahed

6

Geplaatst:

Vorige keer helaas 1 gezien, wist niet echt waar ik naartoe moest kijken :bonk:

Je knippert 1 keer en hij is alweer weg..

• 9 maanden later...
Geplaatst:

BUMP :D En ja hoor, het is weer de tijd van het jaar. :D In de nacht van donderdag 12 op vrijdag de 13e :7 Zijn er weer meteorieten te zien. Vorig jaar was het een beetje terleurstellend. Ik hoop dat dat dit jaar niet zo zal zijn. Maar dan moet het voor donderdag wel wat beter weer dan nu worden. :Dhttp://www.nu.nl/wetenschap/2308695/veel-vallende-sterren-zien.html :D Zo, Wie gaat er dit jaar weer proberen om een Vallende ster (Meteroriet) te zien?. Ik zeker wel.

Geplaatst:

BUMP :D En ja hoor, het is weer de tijd van het jaar. :D In de nacht van donderdag 12 op vrijdag de 13e :7 Zijn er weer meteorieten te zien. Vorig jaar was het een beetje terleurstellend. Ik hoop dat dat dit jaar niet zo zal zijn. Maar dan moet het voor donderdag wel wat beter weer dan nu worden. :Dhttp://www.nu.nl/wet...erren-zien.html :D Zo, Wie gaat er dit jaar weer proberen om een Vallende ster (Meteroriet) te zien?. Ik zeker wel.

Klinkt romantisch :7 en dan ook nog een dag na me verjaardag weet wel dat er een keer zondsverduistering is geweest op me verjaardag.

Geplaatst:

Daarom hadden we tijdens m'n sleepover in m'n tuin vorig jaar zoveel vallende sterren gezien :puh:

Geplaatst:

zul je net zien dat op vrijdag de dertiende een meteoriet precies op jou land.

'Wauw wat een mooie komeet en zo dichtbij, Het lijkt wel of hij recht op me afkom...'

Ik ga zeker wel kijken maar moet maar zien op te blijven tot 3 uur s'nachts. Misschien daarvoor nog even gamen.

Geplaatst:

Woei! vanavond/vanacht is toch die Perseïdenregen? Had er totaal niet aan gedacht, maar las het net in de krant.

Komt wel heel goed uit allemaal: ik heb nog vakantie dus kan morgen uitslapen, heb vanmiddag juist een nieuwe krat bier gehaald, en het is hier ook nog eens een prachtig heldere lucht!

Nu nog ff een lekkere stoel opzoeken en ik ben er klaar voor :)

Geplaatst:

Is die meteorieten regen ook in zonnig (met hier en daar een emmertje regen) Engeland? (lijkt mij wel, maar je weet maar nooit)

Geplaatst:

Getsie, bah!! ik was samen met m'n broertje extra lang opgebleven om naar de meteorieten regen te kijken.

Net een half uur buiten gezeten, maar er waren alleen donkere wolken te zien, en regen zien we ook genoeg... maar niet het soort regen wat we willen :(

Volgende keer hopelijk beter :7

Geplaatst:

Dom van mij ze zeiden dat het vrijdag was, Maar ik was vergeten dat vrijdag 3:00 in de nacht de nacht op Donderdag is. Ik dacht met mijn zatte kop dat het de de nacht op zaterdag te zien zou zijn. Maarja gemist volgende keer beter.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...