Mkkl Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik heb af en toe last van zwarte vlekken op de weg en auto's. Als ik van resolutie switch dan gaan ze soms weg maar het werkt niet altijd. Ik weet niet of ik een patch nodig heb? Heb gelezen wat er veranderde bij de patches maar er stond hier niks over in. De pc voldoet wel een systeemeisen. 1 GB mem HD4850 GC Dual Core E8400 Hier is een screen. Alvast bedankt! Michiel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 download de laatste gta4 patch of alt+tab ff in game, dan gaat het weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mkkl Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Nee helpt niet. Ik heb patch 1.0.4.0 gedownload en als ik alt tab gebruik werkt het ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 1GB RAM? Dat is wel erg weinig. Update je videokaart drivers eens goed. Dus ouwe verwijderen, nieuwe erop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rsnbetul5 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Dat heb ik ook;) Ik heb ook al de aller laaste Patch gedownload.. Maar dat hoort denk ik in game. Want me broer heeft dat ook, en hij heeft wel alles goed, zegmaar de videokaart enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mkkl Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Nee 2GB bedoel ik was i stickje. Maar heb de oplossing al bij mij in CCC moet je bij 3d opties de mipmap setting helemaal op quality zetten. Als je een ATI kaart hebt moet dat dus lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.