Mongano Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Beste mensen, Ik heb een Hummer limo mod geinstalleerd voor de stretch in GTA SA. Als ik het spel opstart gaat alles goed, maar als ik mijn spel wil laden blijft die halverwege haken, hij doet dan verder niks meer. Is er iemand die dit ook heeft en weet wat ik ermee moet?? Of is er iemand die tips heeft?? Alle hulp zou fijn zijn Vriendelijke Groet, Mongano Reageren
Beagle Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Blijkbaar heb je de mod niet goed geinstalleerd. Zet je backups terug, en probeer het opnieuw. Zorg dat je het precies volgens de readme installeert ! Reageren
.Senne Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Is het je eerste mod, en zoja, heb je GTA SA wel gepatched indien nodig? Want een spel dat stopt bij het laden is niet gepatched bij het modden. Ofwel is de mod inderdaad niet goed geïnstalleerd. Reageren
Mongano Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Is het je eerste mod, en zoja, heb je GTA SA wel gepatched indien nodig? Want een spel dat stopt bij het laden is niet gepatched bij het modden. Ofwel is de mod inderdaad niet goed geïnstalleerd. Ja, Het probleem was dat ik niet gepatched had. Alles werkt nu goed. Bedankt^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.