demontventoux Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Heb op wikigta de checklist bekeken om de 100% te voltooien maar heb er nog enkele kleine vraagjes over: - Er staat "Property's, Safe Houses"; en dan dus de volledige lijst. Wil dit dan gewoon zeggen dat je die in je bezit moet hebben? En klaar is kees? - De Schools (Driving, Flying, Boat, Bike), is het daar voldoende dat je de missies haalt met een medaille, of moet je echt goud halen? - De "Gyms" (LS, SF, LV), moet je daar dan gewoon bij die "leerkracht" gaan en de nieuwe moves leren? Alvast bedankt Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 1. Je moet gewoon beschikken over alle safe houses. 2. Een bronze medaille is genoeg. 3. Ja, je moet elke move leren, dus alle leerkrachten verslaan. Reageren
demontventoux Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) 1. Je moet gewoon beschikken over alle safe houses. Niet teveel moeite doen dus Handig 2. Een bronze medaille is genoeg. Oef Goud halen op sommige onderdelen is echt moeilijk. 3. Ja, je moet elke move leren, dus alle leerkrachten verslaan. Ok, ook niet zoveel aan Bedankt voor de snelle reactie! Bewerkt: 12 augustus 2009 door demontventoux Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Goud halen op elk onderdeel valt wel mee, je moet gewoon de juiste trucjes weten En de moeite is het ook niet echt waard, want die auto die je dan krijg vind ik slecht. Je kan beter overal zilver proberen te halen, want de bullet is wel goed Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 ik vind burn and lap en pop ans control nogal moeilijk Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 ik vind burn and lap en pop ans control nogal moeilijk Gewoon blijven oefenen, Burn and Lap is geconcentreerd blijven, Pop and Control is geluk hebben . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.