TomHagen Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Mooi! Heb geen zin om alles apart te raten, maar ik kan wel zeggen dat ik het best cool vind. De tweede is wat minder, bg is wat volgestipt, tekst staat verkeerd. De derde vind ik wat saai. De laatste vind ik erg rommelig, de effecten wat misplaatst. Verder kan ik eigenlijk niet zeggen wat me niet zint. Af en toe zijn de borders wat raar, zou ik niet doen. Tekst is overal wat simpel, wel strak, maar je kan er toch ook meer mee doen. En als laatste, er zitten geen echte masterpieces tussen, geen een springt er echt uit. Het is alsof je alles op elkaar af stemt, wat gemoedelijk. Probeer eens te knallen. Reageren
MauriceGTA Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Mooi! Heb geen zin om alles apart te raten, maar ik kan wel zeggen dat ik het best cool vind.De tweede is wat minder, bg is wat volgestipt, tekst staat verkeerd. De derde vind ik wat saai. De laatste vind ik erg rommelig, de effecten wat misplaatst. Verder kan ik eigenlijk niet zeggen wat me niet zint. Af en toe zijn de borders wat raar, zou ik niet doen. Tekst is overal wat simpel, wel strak, maar je kan er toch ook meer mee doen. En als laatste, er zitten geen echte masterpieces tussen, geen een springt er echt uit. Het is alsof je alles op elkaar af stemt, wat gemoedelijk. Probeer eens te knallen. Ik zal eens wat vector's plaatsen, haha. Bedankt voor je reactie ps ; Alles is afgestemd op elkaar dit was een tagwall... Reageren
-Stan- Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik vind ze wel mooi en apart. Bij de eerste vind ik de lichteffecten mooi en ik vind de tweede een koele uitdrukking geeft wat goed past bij het thema. De derde vind ik niet echt iets weg hebben van het heelal. De vierde vind ik heel vet, vooral dat paarse licht. De laatste vind ik wat saai. Ik zou daar wat meer kleuren bij doen. In het algemeen: Ik vind dat je het heel goed hebt gedaan . Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Alles heel goed gedaan hoor. Alleen de laatste wat meer opvullen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.