Zero-two Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Mijn bedrijf : www.grafixvision.nlOfficieel pas sinds februari bij KVK ingeschreven. Dan geloof je me toch niet... Eigenaren van bedrijven die typen altijd ABN. Dat heb ik niet van jou gezien. Dus. Een logische verklaring. Reageren
MauriceGTA Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Mijn bedrijf : www.grafixvision.nlOfficieel pas sinds februari bij KVK ingeschreven. Dan geloof je me toch niet... Eigenaren van bedrijven die typen altijd ABN. Dat heb ik niet van jou gezien. Dus. Een logische verklaring. Dat is niet waar, ik praat ABN. Ik gaf een beoordeling op je signature met photoshop termen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Mijn bedrijf : Officieel pas sinds februari bij KVK ingeschreven. Dan geloof je me toch niet... Haal die site snel weg joh! Dat is verboden. Voordat de Admins het zien. Reageren
Zero-two Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Mijn bedrijf : www.grafixvision.nlOfficieel pas sinds februari bij KVK ingeschreven. Dan geloof je me toch niet... Eigenaren van bedrijven die typen altijd ABN. Dat heb ik niet van jou gezien. Dus. Een logische verklaring. Dat is niet waar, ik praat ABN. Ik gaf een beoordeling op je signature met photoshop termen. Photoshop termen is geen ABN. En uuhhh ik wil geen ruzie krijgen, maar je kan beter die site van je weghalen, voor dat je een warn krijgt. Reclame maken op allerlei manieren is verboden Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Jongens handel dit a.u.b. af met een pb ofzo, want zero ... je zit gewoon je eigen topic te verklo[/font]ten. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Jullie vertellen dat je hem niet gelooft dat hij een bedrijf heeft. Hij geeft het bewijs door middel van een website. En gaan jullie zeuren over reclame maken... zegt hij dat jullie iets moeten bestellen? Een offerte moeten aanmaken? Staat er groot in zijn bericht/signature dat jullie het maar gauw moeten bezoeken? Nee.. Daarnaast hij gebruikt gewoon normale Photoshop termen, het is geen ABN, dikke care.. snap je ze niet ga je Googlen. Wat betreft je signature, probeer wat meer kleuren er in te verwerken... En volg wat tutorials via www.pixel2life.com. Reageren
TZG Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 ik denk dat de moderators hier maar beter een slotje op kunnen doen. Reageren
Zero-two Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 ik denk dat de moderators hier maar beter een slotje op kunnen doen. We zijn al uitgepraat. Ik geloof hem niet met z'n bedrijf maar daar ga ik geen ruzie over maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.