Phoenyxar Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat GTA 4 op de wii uitkomt.. want dat kan die grafisch echt niet aan..Of er een GTA op de wii komt? geen idee. Zou wel leuk zijn als Rockstar het goed uitwerkt.. bijvoorbeeld: als je met iemand vecht, dat je ook 'echt' vecht bewegingen maakt. Ja, wat moet dat toch een leuk familieavondje maken , de Wii is voor de familie bedoelt zie ik in de trailer al iemand de meest mongolische bewegingen maken , k pas . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 wat probeer je te zeggen?hij IS niet op de wii, en komt al helemaal niet op de DS. Hij is er al op de DS. die GTA heet GTA Chinatown wars. Ooit van gehoord? Ontopic. GTA op de wii. Hmm ik denk niet dat dat echt een groot succes gaat worden (Als hij ooit komt). De besturing, de Graphics, enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
''CJ'' Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 gta op de wii, verschrikkelijk, alleen die domme besturing al Idd xD Wii lijkt mij ook te zwak om er een beetje degelijke graphics uit te persen. ~~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Oudere GTA's zouden ze kunnen porten naar de Wii, of een GTA die gewoon grafisch speelbaar is op de Wii. Maar ik denk het niet: De Wii is een gameplay-console, GTA past daar niet bij. En daarnaast ben ik het wel een beetje een met Hanneswasco, het lijkt mij ook stug na het floppen van CW op de DS, dat R* nog verder in zee gaat met Nintendo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
isybren Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik was een bij een game winkel.Ik heb de nintendo DS en de nintendo wii. Dus ik vroeg komt er op een van de nintendo's Grand Theft Auto. De man zij nee. Maar 4 maanden later kan GTA: chinatown wars uit. Twee maanden later stond op een site Gta iv komt op de wii. Iedereen zij dat het niet was. ze hadden gelijk. Maar ik denkte na en ik denk dat gij komt op de wij want hij is al op de Ds. Dat is bijna het zelfde al de wii. M.G.V. Tibad dit kan niet op de' wii:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ericthuis Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat GTA 4 op de wii uitkomt.. want dat kan die grafisch echt niet aan..Of er een GTA op de wii komt? geen idee. Zou wel leuk zijn als Rockstar het goed uitwerkt.. bijvoorbeeld: als je met iemand vecht, dat je ook 'echt' vecht bewegingen maakt. hmm, Een spel zoals GTA anno 2009, vereist veel systeemeisen Dus er kan een GTA uitkomen met alleen een eiland ofzo for Wii Maar dat gebeurt niet want GTA is voor de PC PS3 en XBOX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 jammer want ik heb nog maar net een wii en het is een kutding[/font] ik spaarde eerst voor een xbox360 en ineens heb ik een wii nou ik ga niet het verhaal vertellen maar als ik beter had nagedacht zou ik nu gta 4 spelen op xbox360 ontopic: gta op een wii zou toch een grote flop worden met de name de besturing en de graphics ..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.