Jump to content

Photo Shoot


prosebaso

Recommended Posts

Ik heb een klein probleem bij photo shoot. Ik heb al 46545464 keer geprobeerd en is me weer niet gelukt, terwijl het op mijn andere savegame dan weer wel in 1 keer lukt.

Dit is wat ik doe: Ik kom aan en ik ga steeds altijd naar die hummer. Ik schiet de banden lek van een afstand met een sniper, omdat ze anders gewaarschuwd worden door het geluid. Nu, ik neem een foto, VAN DE PERSOON DIE JE MOET HEBBEN, en telkens zegt playboy x dat het niet de juiste is.

Heb ik dan de verkeerde voor ofzo, ik richt toch altijd op het groepje?

AUB help

Link to comment
Delen op andere websites

Je zal er dan misschien te ver vanaf staan.

En waarom schiet jij die banden lek want dat hoeft helemaal niet

Ik schiet ze lek omdat als ze ontsnappen van het basketbalveldje, het makkelijker is om ze te achtervolgen, aangezien hun banden dus plat staan. Ik zal een van wat dichter proberen, maar ik weet het niet, want ik sta ook redelijk dicht.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zal er dan misschien te ver vanaf staan.

En waarom schiet jij die banden lek want dat hoeft helemaal niet

Ik schiet ze lek omdat als ze ontsnappen van het basketbalveldje, het makkelijker is om ze te achtervolgen, aangezien hun banden dus plat staan. Ik zal een van wat dichter proberen, maar ik weet het niet, want ik sta ook redelijk dicht.

Toen ik die missie deed hoefde ik ze niet eens te achtervolgen. Ik maakte eerst een foto van dat groepje en daarna werd ik gebeld door Playboy en die vertelde dan wie ik moest vermoorden. De rest kun je gewoon laten leven[/font] ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je zal er dan misschien te ver vanaf staan.

En waarom schiet jij die banden lek want dat hoeft helemaal niet

Ik schiet ze lek omdat als ze ontsnappen van het basketbalveldje, het makkelijker is om ze te achtervolgen, aangezien hun banden dus plat staan. Ik zal een van wat dichter proberen, maar ik weet het niet, want ik sta ook redelijk dicht.

Toen ik die missie deed hoefde ik ze niet eens te achtervolgen. Ik maakte eerst een foto van dat groepje en daarna werd ik gebeld door Playboy en die vertelde dan wie ik moest vermoorden. De rest kun je gewoon laten leven[/font] ;)

Dat weet ik, maar als ik mis, gaat ie meestal vluchten, daarom dat ik voorzorgen neem, en ik heb nog eens 3 keer geprobeerd van zo dicht mogelijk, het blijft de verkeerde...

Link to comment
Delen op andere websites

Is helemaal niet moeilijk: Neem ofwel een foto van al die gastjes

om de beurt het is de rechtse als je van de opening in het hek kijkt[/font]

ne bevestiging ren dat veld op knal op en knal dat gastje af :7 , ren door tot aan

de auto's aan de overkant om te schuilen voor de kogelregen die zal volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn probleem is niet dat ik ze nooit raak, maar dat ik geen bevestiging krijg. Ik heb altijd het juiste mannetje, want op andere savegames lukt het altijd, en hierop niet :s

je staat denk ik gewoon te ver weg, je kan best dichtbij komen hoor..

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn probleem is niet dat ik ze nooit raak, maar dat ik geen bevestiging krijg. Ik heb altijd het juiste mannetje, want op andere savegames lukt het altijd, en hierop niet :s

je staat denk ik gewoon te ver weg, je kan best dichtbij komen hoor..

Wel, ik zeg toch, ik heb altijd zo dicht mogelijk gestaan, maar nog steeds lukt het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een klein probleem bij photo shoot. Ik heb al 46545464 keer geprobeerd en is me weer niet gelukt, terwijl het op mijn andere savegame dan weer wel in 1 keer lukt.

Dit is wat ik doe: Ik kom aan en ik ga steeds altijd naar die hummer. Ik schiet de banden lek van een afstand met een sniper, omdat ze anders gewaarschuwd worden door het geluid. Nu, ik neem een foto, VAN DE PERSOON DIE JE MOET HEBBEN, en telkens zegt playboy x dat het niet de juiste is.

Heb ik dan de verkeerde voor ofzo, ik richt toch altijd op het groepje?

AUB help

probeer eerst een andere missie of je moet gwn een foto maken meteen niet schieten ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een klein probleem bij photo shoot. Ik heb al 46545464 keer geprobeerd en is me weer niet gelukt, terwijl het op mijn andere savegame dan weer wel in 1 keer lukt.

Dit is wat ik doe: Ik kom aan en ik ga steeds altijd naar die hummer. Ik schiet de banden lek van een afstand met een sniper, omdat ze anders gewaarschuwd worden door het geluid. Nu, ik neem een foto, VAN DE PERSOON DIE JE MOET HEBBEN, en telkens zegt playboy x dat het niet de juiste is.

Heb ik dan de verkeerde voor ofzo, ik richt toch altijd op het groepje?

AUB help

probeer eerst een andere missie of je moet gwn een foto maken meteen niet schieten ofzo.

Ik schiet ze niet meteen neer, het zijn de banden die ik schiet. Maar ik zal eens proberen gewoon erop te rijden en ze omver te rijden. Misschien lukt het.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...