Jump to content

carwash


Matt_TGR

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Matt_TGR

    6

  • SNIPER44

    4

  • Phoenyxar

    4

  • Jarno91

    2

ik heb wel eens gehad toen had ik die mooie taxi-gele patriot van playboy x en ik had hem op mijn parkeerplaats staan, maarja een paar buitjes en toen was mijn mooie patriot een smerige gele patriot met allemaal bruin-grijze stippen die ik er niet af kon schieten, dus drie keer raden. naar de carwash en de volgende dag was mijn bak weer net zo goor

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel eens gehad toen had ik die mooie taxi-gele patriot van playboy x en ik had hem op mijn parkeerplaats staan, maarja een paar buitjes en toen was mijn mooie patriot een smerige gele patriot met allemaal bruin-grijze stippen die ik er niet af kon schieten, dus drie keer raden. naar de carwash en de volgende dag was mijn bak weer net zo goor

Bij mij worden mijn auto's nooit vies die op mijn parkeerplaatsen staan

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel eens gehad toen had ik die mooie taxi-gele patriot van playboy x en ik had hem op mijn parkeerplaats staan, maarja een paar buitjes en toen was mijn mooie patriot een smerige gele patriot met allemaal bruin-grijze stippen die ik er niet af kon schieten, dus drie keer raden. naar de carwash en de volgende dag was mijn bak weer net zo goor

Bij mij worden mijn auto's nooit vies die op mijn parkeerplaatsen staan

Hangt ervan af hoeveel je ermee rijd en als je off-road gaat dan word ie natuurlijk vuiler.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht dit er niet inzitten dan ben ik er 100% zeker van dat mensen zouden zeggen van 'ooh dat zou er eigenlijk wel in moeten zitten'

Dit is net hetlzelfde zoals de meeste mensen willen dat er pinklichten in het spel komen, mocht dat er in zitten dan zouden het merendeel van de spelers het niet gebruiken omdat je er simpelweg niet op let als je aan het spelen bent.

Dus laat die carwash er maar inzitten, het geeft een beter realisme gevoel, want in vorige gta's waren er soms ook carwashes maar dan kon je er niet in dus dat is ook dom.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar vuil wordt je auto zeker wél. Ik denk wel dat het erg afhankelijk is van je beeldscherm (grootte, ingestelde resolutie en graphics settings) of je het ook echt wel ziet.

Ik speel zelf op een vrij buitenproportioneel beeldscherm (360) en ik moet zeggen dat ik het langzaam ophopende vuil een erg gaaf grafisch hoogstandje vindt.. Het wordt echt vuil. De carwash is daar een mooie aanvulling op.

@ EOTR: Zit ook wat in, ik maak ze ook niet vaak schoon, is mij te duur.. Let op de volgende som:

(8 auto's x 1 keer wassen per week) x $5,- = $40,- per week

$40,- x 52 weken = $2080,- op jaarbasis... Laat maar vuil worden, dan. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Maar vuil wordt je auto zeker wél. Ik denk wel dat het erg afhankelijk is van je beeldscherm (grootte, ingestelde resolutie en graphics settings) of je het ook echt wel ziet.

Ik speel zelf op een vrij buitenproportioneel beeldscherm (360) en ik moet zeggen dat ik het langzaam ophopende vuil een erg gaaf grafisch hoogstandje vindt.. Het wordt echt vuil. De carwash is daar een mooie aanvulling op.

@ EOTR: Zit ook wat in, ik maak ze ook niet vaak schoon, is mij te duur.. Let op de volgende som:

(8 auto's x 1 keer wassen per week) x $5,- = $40,- per week

$40,- x 52 weken = $2080,- op jaarbasis... Laat maar vuil worden, dan. :Y

Als je het zo bekijkt hebben de mensen weer iets om hun geld aan uittegeven. :7

Maar mijn auto's staan er toch altijd op die parkeerplaats, omdat ik anders bang ben dat ik die auto kwijt raak dus kuisen heeft dan ook geen zin... :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog nooit een vieze auto gehad dus zie het nut er niet echt van in

Daar heb je wel gelijk in, maar er zijn ook tankstations. Die tankstations zijn gewoon versiering. Die car washes die werken,n maar doen gewoon niets.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog nooit een vieze auto gehad dus zie het nut er niet echt van in

Daar heb je wel gelijk in, maar er zijn ook tankstations. Die tankstations zijn gewoon versiering. Die car washes die werken,n maar doen gewoon niets.

Car washes maken je wagen schoon, dus doen ze toch iets?

Tankstations en Carwashes zie je al voor de show sinds VC.

Jammer dat ze nog niks hebben gedaan met benzine enzo :N .

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog nooit een vieze auto gehad dus zie het nut er niet echt van in

Daar heb je wel gelijk in, maar er zijn ook tankstations. Die tankstations zijn gewoon versiering. Die car washes die werken,n maar doen gewoon niets.

Car washes maken je wagen schoon, dus doen ze toch iets?

Tankstations en Carwashes zie je al voor de show sinds VC.

Jammer dat ze nog niks hebben gedaan met benzine enzo :N .

Benzine gaat echt te ver. Ik bedoel je kan blijven realistischer worden. Neem nu Far Cry 2, daar blokeren je wapens dat werkt gewoon op je zenuwen na verloop van tijd. Of wil iemand zoiets als mafia, waar dat je snelheidsovertredingen bestraft worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...