Jump to content

carwash

Matt_TGR

Recommended Posts

ik heb nog nooit een vieze auto gehad dus zie het nut er niet echt van in

Daar heb je wel gelijk in, maar er zijn ook tankstations. Die tankstations zijn gewoon versiering. Die car washes die werken,n maar doen gewoon niets.

Car washes maken je wagen schoon, dus doen ze toch iets?

Tankstations en Carwashes zie je al voor de show sinds VC.

Jammer dat ze nog niks hebben gedaan met benzine enzo :N .

Benzine gaat echt te ver. Ik bedoel je kan blijven realistischer worden. Neem nu Far Cry 2, daar blokeren je wapens dat werkt gewoon op je zenuwen na verloop van tijd. Of wil iemand zoiets als mafia, waar dat je snelheidsovertredingen bestraft worden.

Dat is het verschil tussen de 2,

wil je echt een extreem realistisch spel met echt strikte wetten?

Koop dan Mafia(II), anderszijds zou dit van mij mogen toegevoegd worden in GTA hoor,

leer je tenminste wat met j auto omgaan ipv overal tussendoor te vliegen ^_^ .

Delen op andere websites

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Matt_TGR

6

• SNIPER44

4

• Phoenyxar

4

• Jarno91

2

Mocht dit er niet inzitten dan ben ik er 100% zeker van dat mensen zouden zeggen van 'ooh dat zou er eigenlijk wel in moeten zitten'

Dit is net hetlzelfde zoals de meeste mensen willen dat er pinklichten in het spel komen, mocht dat er in zitten dan zouden het merendeel van de spelers het niet gebruiken omdat je er simpelweg niet op let als je aan het spelen bent.

Dus laat die carwash er maar inzitten, het geeft een beter realisme gevoel, want in vorige gta's waren er soms ook carwashes maar dan kon je er niet in dus dat is ook dom.

Ja dat is wel.

ik vind het realismegevoel heel hoog, want een auto in het echt blijft ook nooit schoon...

Delen op andere websites

Daar heb je wel gelijk in, maar er zijn ook tankstations. Die tankstations zijn gewoon versiering. Die car washes die werken,n maar doen gewoon niets.

Benzine gaat echt te ver. Ik bedoel je kan blijven realistischer worden. Neem nu Far Cry 2, daar blokeren je wapens dat werkt gewoon op je zenuwen na verloop van tijd. Of wil iemand zoiets als mafia, waar dat je snelheidsovertredingen bestraft worden.

Mafia heeft ook gaspomps waar je eens in de zoveel tijd moet tanken....ik vind dit absoluut niet te ver gaan, maar juist realistisch.

Delen op andere websites

Dat is het verschil tussen de 2,

wil je echt een extreem realistisch spel met echt strikte wetten?

Koop dan Mafia(II), anderszijds zou dit van mij mogen toegevoegd worden in GTA hoor,

leer je tenminste wat met j auto omgaan ipv overal tussendoor te vliegen ^_^ .

We zullen zien wat GTA V ooit zal brengen. (Ik denk persoonlijk wel dat mafia II gaat afbouwen met al hen strikte regels)

Delen op andere websites

We zullen zien wat GTA V ooit zal brengen. (Ik denk persoonlijk wel dat mafia II gaat afbouwen met al hen strikte regels)

Ik denk van niet, dat mag ook gewoon niet,

dat maakt het spel zo goed :7 .

maar als je met snelheid rekening gaat houden kan je er gewoon ne cruise control in gaan steken

en dan is er niets meer aan

Delen op andere websites

Ik denk van niet, dat mag ook gewoon niet,

dat maakt het spel zo goed :7 .

maar als je met snelheid rekening gaat houden kan je er gewoon ne cruise control in gaan steken

en dan is er niets meer aan

Nee dat is het mooie,

je zal moeten leren beslissen tussen traag rijden of snel met kans op politie.

Delen op andere websites

Ik vind et wel grappig als er bloed en stof op je auto zit even laten wassen en hij blinkt en glimpt weer als nieuw alleen de deuken zie je dan weer wel beter :puh: lollig 0_0

:bier: tot gta

maar als je naar een pay 'n' spray gaat, is je auto ook weer proper en weer in top conditie

Waarom nog een car wash?

Ps: Hoeveel kost een pay 'n' spray eigenlijk?

Delen op andere websites

Ik vind et wel grappig als er bloed en stof op je auto zit even laten wassen en hij blinkt en glimpt weer als nieuw alleen de deuken zie je dan weer wel beter :puh: lollig 0_0

:bier: tot gta

maar als je naar een pay 'n' spray gaat, is je auto ook weer proper en weer in top conditie

Waarom nog een car wash?

Ps: Hoeveel kost een pay 'n' spray eigenlijk?

Volgens mij is het als hij al helemaal in Topconditie is gratis.

En als je de Cops of schade hebt 500$ volgens mij.

Delen op andere websites

Ik was net met mijn turismo naar de carwash gegaan en toen weer naar huis, heb ik gesaved en toen ik na het saven weer naar mijn tursimo ging was hij weer helemaal vies :duh:.

Dat heb ik ook. Save ik mijn Infernus. Rij ik even een rondje met een andere auto, kom ik terug zit hij weer helemaal onder het stof/modder. :bonk:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...